xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השר אוחנה: "במקרים שבהם הייתה התנהלות לקויה הנושאים יתבררו עד תום"

שר הבט"פ אמיר אוחנה פרסם בחשבון הפייסבוק שלו תגובה לאחר הסערה שעוררה המשטרה בכל הנוגע לנתינת דו"ח לילדה חרדית בת 13.5.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, פרסם הערב בחשבון הפייסבוק שלו תגובה לאחר הסערה שעוררה המשטרה בכל הנוגע לנתינת דו"ח לילדה חרדית בת 13.5. האירוע פורסם כאן באתר DFN

"מכתב פתוח לשוטרות ושוטרי משטרת ישראל, הוטלה עליכם ועל המשטרה משימה מורכבת ולא פופולרית עקב המאבק הלאומי בהתפשטות נגיף הקורונה, והיא לאכוף את העמידה בהנחיות משרד הבריאות כלפי אזרחים. אזרחים שברובם הם שומרי חוק, חלקם מתמודדים עם המצב הכלכלי הקשה עקב משבר הקורונה, ומצויים במצוקה."

"לא ביקשתם לעצמכם את המטלה הזו. אנחנו, הממשלה והכנסת הטלנו עליכם אותה, במטרה להגן על בריאות הציבור במשבר שאנו חווים. טענות במישור הזה צריכות להגיע אם כבר אלינו, נבחרי הציבור. אכן, אין ברירה אלא לאכוף את ההנחיות, אחרת המדינה עלולה להיקלע למשבר אדיר שספק אם ידענו כמותו ושתהיה לו השפעה הרסנית על הדורות הבאים."

"כך קרה במדינות אחרות שבהן לא שעו להנחיות. הציפייה שלי מכם היא לעשות את עבודתכם נאמנה, בנחישות היכן שצריך אך גם להפעיל שיקול דעת ולנהוג ברגישות היכן שזו מתבקשת. לשיקול הדעת של כל אחת ואחד מכם בשטח, יש השפעה עצומה על האופן שבו הציבור יישמע להנחיות ובכך על הצלחתנו כמדינה וכחברה להתמודד עם התפשטותו של הנגיף, והן על תדמית הארגון כולו."

"מכאן פנייתי עוברת לאזרחי המדינה כולה, אני רואה את הסרטונים. אני רואה, וכואב. הם לא קלים. האמינו לי – הם לא קלים גם לשוטרים. מבלי להתייחס למקרה ספציפי, הן כהורה והן כאדם קשה להישאר אדיש לכאבו של אחר. הנושא אינו פוסח על אף פלח באוכלוסייה."

"במקרים שבהם הייתה התנהלות לקויה הנושאים יתבררו עד תום, יחודדו נהלים ובמידת הצורך יופקו לקחים. עם זאת, השוטרות והשוטרים אינם האויב. הם ממלאים את חובתם הקדושה במאמץ הלאומי. למעלה מ-4,000 דו"חות קורונה נרשמים ביממה, שהם עשרות וכנראה מאות אלפי אינטראקציות בין השוטרים לבין האזרחים על רקע זה."

"רובם המוחלט של המפגשים בין השוטר לאזרח, מסתיימים ללא כל תקריות חריגות. האכיפה נעשית כלפי כל תושבי ישראל. אלפי שוטרים ביחידות משימתיות ייעודיות בכל המחוזות הגיאוגרפיים של משטרת ישראל, מבצעים אכיפה ממוקדת בנושא הקורונה."

"אציין כי מהדיווחים שאני מקבל, האוכלוסייה החרדית דווקא הפנימה טוב יותר ביחס ליתר האוכלוסייה את חובת חבישת המסיכות – ועל כן, למרות שאין נתון אמפירי המוכיח זאת – מותר לשער כי שיעור הדו"חות הניתנים לאוכלוסייה זו הוא נמוך משיעורה באוכלוסייה (מן הסתם אין בדו"ח סימון מיוחד לאוכלוסייה כזו או אחרת)."

"אחיי הישראלים מכל הסוגים, ובתוכם אחיי החרדים – המשטרה לא אוהבת את העבודה הזאת. הרבה יותר מושך להיאבק בפשיעה ובטרור. אך אנחנו בזמן חירום. עת צרה היא לישראל – וממנה יושע."

"ברגע שנפנים כציבור את החובות החדשות שנגזרו עלינו כדי לנצח את הקורונה, ויהיה נדיר לראות מחוץ לבית אדם בלי מסיכה כשם שנדיר לראות אדם נוסע בלי חגורת בטיחות או רוכב אופנוע בלי קסדה – נוכל למגיפה."

"ומילה אחרונה נוספת לשוטרות ולשוטרים. אין לקנא בכם על מורכבות התפקיד שהוטל עליכם. קשה גם להפריז בחשיבותו בתוך המאמץ הלאומי. תמיד זכרו כי אין תחליף לשכל הישר ולשיקול הדעת.כך, ורק כך – ננצח"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x