xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השריפה בקבר מרדכי ואסתר, נזק נגרם למקום

אחרי השריפה במתחם קבר מרדכי ואסתר באיראן, אומר גורם בקהילה היהודית באיראן לעיתון 'יתד נאמן' כי "ברוך השם הבניין על הקבר לא ניזוק כלל, היתה שריפה בבית הכנסת הסמוך שגרם לנזק והשחיר את הקירות בעשן, אבל ההיכל וספר התורה לא ניזוקו."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בודקים נזקים אחרי השריפה(צילום יח''צ)
בודקים נזקים אחרי השריפה(צילום יח''צ)

בשבוע שעבר על הכניסה לקבר אסתר ומרדכי בהמדאן – איראן, התגלו איורים של תמונת קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארצות הברית, והכיתוב "נקמה קשה" מימין והכיתוב "ההבטחה שמומשה" של נסראללה מצד שמאל.

מנזקי השריפה

אדם הצליח להיכנס למתחם הקבר דרך סניף בנק שצמוד לו ולהצית אש במקום, לאחר שהשריפה כובתה, התגלה כי נגרם נזק למקום, הקירות הושחרו בעשן, אבל ההיכל וספר התורה לא ניזוקו. גורם בממשלת ארה"ב גינה את המהלך.

ג'ונתן גרינבלט נשיא הליגה נגד השמצה כתב בטוויטר כי "פורסמו דיווחים מטרידים מאיראן על שריפת קבר אסתר ומרדכי, אתר הקודש של היהודים. אנו מקווים כי הרשויות יעמידו לדין את מבצעי המעשה האנטישמי והתחייבות להגן על אתרים קדושים של מיעוטים דתיים באיראן."

אילן קאר, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ למאבק באנטישמיות הגיב לשריפה ואמר: "אנו מגנים בחריפות את ההתקפה על קבר אסתר ומרדכי בהמדאן, איראן", כתב אילן קאר בחשבון הטוויטר של הארגון למאבק נגד אנטישמיות, גורם בממשל ארה"ב אמר כי היו איומים נגד הקבר שלושה חודשים קודם לכן. אילן קאר הוסיף כי "הממשלה האיראנית היא התומכת העיקרית באנטישמיות יש לעצור את הדברים האלה ולהגן על הקהילה היהודית ומיעוטים אחרים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x