xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

השאיר 280 מיליארד דולר: יו"ר סמסונג העולמית מת

לי-קון הי הלך לעולמו 6 שנים לאחר שלקה בהתקף לב והיה מרותק למיטתו, ולאורך כהונתו, הפכה חברת הטכנולוגיה לבעלת שווי השוק במקום ה-17 בעולם; "היו"ר לי מת ב-25 באוקטובר עם משפחתו לצדו. מורשתו תהיה נצחית"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

יו"ר חברת סמסונג העולמית, מת בגיל 78, כך על פי הודעת סמסונג, החברה היא אחת מהתאגידים הגדולים בקוריאה הדרומית, ששווי שוק שלה הוא כ-278.7 מיליארד דולר (לפי statista).

"בצער רב אנו מודיעים על מותו של קון-הי לי, יו"ר סמסונג אלקטרוניקה," נמסר בהודעת החברה. "היו"ר לי נפטר ב 25 באוקטובר עם משפחתו, כולל סגן היו"ר ג'יי לי, לצדו. מורשתו תהיה נצחית"

לי קון-הי, יו"ר חברת סמסונג, הצליח בהנהגתו לעלות את סמסונג ולהפוך אותה ליצרנית הגדולה בעולם של סמארטפונים ושבבי זיכרון, כאשר המחזור הכולל שווה ערך לחמישית מהתוצר של דרום קוריאה ולבעלת שווי השוק במקום ה-17 בעולם .

היו"ר לי לקה בהתקף לב לפני כ-6 שנים ומאז היה מרותק למיטתו עד מותו. לאחר שלקה בהתקף לב, בנו של לי, סגן יו"ר סמסונג אלקטרוניקה, לי ג'ה-יונג, עמד בראש החברה. 

הבן נכלא למשך חמש שנים בשנת 2017 לאחר שנמצא אשם בעבירות שוחד ובעבירות אחרות הקשורות לנשיא לשעבר פארק גאון-היי, הוא זוכה מהאשמות החמורות ביותר בערעור ושוחרר כעבור שנה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
15 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
15
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x