xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הרמטכ״ל כוכבי לשר הביטחון גנץ: "צריך לסגור את גלי צה״ל"

בהצעת החוק של ח"כ שלמה קרעי נאמר. "מטרתו של חוק זה להפריט את תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, על ידי ניתוקה מצבא הגנה לישראל והפיכתה לתחנת רדיו עצמאית בבעלות פרטית."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

עמית סגל פרשן חברת החדשות חשף הערב כי הרמטכ"ל אביב כוכבי המליץ לשר הביטחון בני גנץ לסגור את גלי צה״ל.

חה"כ שלמה קרעי (הליכוד) הגיב על כוונת הרמטכ"ל לסגור את גלי צה"ל: "אני מברך את הרמטכ"ל כוכבי על מסקנתו המתבקשת. אין מקום במדינה דמוקרטית לתחנה צבאית וגם אם היתה לכך הצדקה בעבר, הרי שגלי צה"ל היא כבר מזמן תחנה רגילה לחלוטין ויש להפריטה."

"אני מצפה שיתמכו בהצעת החוק שלי שקובעת זאת באופן מסודר ומוציאה את גל"צ לשוק הפרטי כתחנה ארצית פרטית ראשונה בישראל, כולנו מבינים שכל הדיבורים מהשמאל על סגירת גל"צ באה רק בגלל השינוי הקטן שנראה שם בעת האחרונה לכיוון צד ימין או לפחות לאיזה אמצע סביר ונורמלי. אנחנו לא מטומטמים. ובכל זאת, גל"צ צריכה להיות מופרטת. שוק חופשי. מלא דעות." כך תגובת ח"כ שלמה קרעי.

בהצעה נאמר: מטרתו של חוק זה להפריט את תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, על ידי ניתוקה מצבא הגנה לישראל והפיכתה לתחנת רדיו עצמאית בבעלות פרטית. בחוק זה, "גלי צה"ל" – שידורי רדיו של צבא הגנה לישראל. היחידה הצבאית של גלי צה"ל תיסגר בתוך שנתיים מיום תחילתו של חוק זה. שר הביטחון ממונה על ביצוע הוראות חוק זה והוא רשאי להתקין תקנות בכל עניין הנוגע לביצועו, ובכלל זה לעניין סגירת היחידה הצבאית של גלי צה"ל.

בינואר 2017 הגיש מנכ"ל משרד הביטחון דוח לשר הביטחון, אשר ממליץ על הוצאת תחנת הרדיו גלי צה"ל מידי צה"ל והעברתה כיחידת סמך למשרד הביטחון. הוועדה שהכינה את הדו"ח בחנה את העברתה של גלי צה"ל לידי תאגיד השידור הציבורי שהחל לפעול בשנת 2017 אך פסלה את הרעיון.

בחודש פברואר 2017 החליט שר הביטחון כי לא יקבל את המלצות הוועדה וכי גלי צה"ל תישאר במתכונתה הנוכחית. יוזם הצעת החוק סבור כי אין צורך בתחנת רדיו צבאית כביכול, שממומנת על ידי הציבור, פועלת כיחידה צבאית ומשרתים בה חיילים. כמו כן, העברתה למשרד הביטחון לפי המלצת הוועדה, משמעותה בפועל היא השארת המצב הקיים על כנו, כולל שירותם של חיילים בגלי צה"ל. בנוסף, ההצעה להעביר את תחנת הרדיו גלי צה"ל לתאגיד השידור הציבורי תיצור כפילות של תחנות רדיו ציבוריות ארציות גלי צה"ל ורשת ב'.

כמו כן, יוזם הצעת החוק סבור כי על אף שגלי צה"ל תורמת תרומה חיובית והכרחית לשיח הציבורי בישראל, מקומה אינו בצה"ל ואין בה שום עניין צבאי מלבד שמה. לפיכך, מוצע להפריט את תחנת הרדיו גלי צה"ל בהליך מכרזי שתבצע מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. לפי המוצע, המועצה תעניק לזוכה במכרז רישיון להפעלת תחנת רדיו שתשדר בכיסוי ארצי.

עוד מוצע לקבוע כי התדרים המופעלים כיום על ידי גלי צה"ל וגלגלצ יישמרו לטובת הזוכה במכרז, אך שמה של תחנת הרדיו ישתנה בתוך שנתיים מתחילת הפעלתה של גלי צה"ל כתחנת רדיו עצמאית בבעלות פרטית. לפי המוצע, בעל הרישיון שיפעיל את שידורי הרדיו הארציים יהיה רשאי לשדר פרסומות, הודעות חסות ותשדירי שירות, כלומר לתחנה החדשה לא יוקצה מימון ציבורי ולא יתקיים קשר בינה ובין צה"ל.

על כן, חיילים יפסיקו לשרת בתחנת הרדיו בתוך שנתיים מיום תחילתו של החוק המוצע. כפועל יוצא מההסדר המוצע, גלי צה"ל תהיה תחנת הרדיו הפרטית הראשונה בישראל שתפעל בכיסוי ארצי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x