xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הרופאים ברוסיה מכחישים: "הקרמלין לא הפעיל עלינו לחץ בטיפול בנבלני"

הם טענו שלא הבחינו בחומרים שמעלים חשד שהורעל: "אם היינו מוצאים רעל היה לנו קל יותר"; מקורבי יו"ר האופוזציה טוענים שהסיבה לקריסתו הייתה תה מורעל ששתה בבית קפה בשדה התעופה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רוסיה אילוסטרציה: צילום Pixabay
רוסיה אילוסטרציה: צילום Pixabay

הרופאים הרוסים שטיפלו במנהיג האופוזיציה, אלכסיי נבלי  בבית החולים בסיביר אמרו היום שהם הצילו את חייו. הם הדגישו פעם נוספת שלא מצאו הוכחות לכך שהוא הורעל, בניגוד לטענת מקורביו של נבלני.

כזכור נבלני, התמוטט ביום חמישי במהלך טיסה מסיביר למוסקבה. מקורביו טוענים שהסיבה לקריסתו הייתה תה מורעל ששתה בבית קפה בשדה התעופה. הוא הובהל במצב קשה לבית החולים בסיביר ובסוף השבוע, אחרי טענות שהרופאים הרוסים "מושכים זמן", הועבר בטיסה לאשפוז בברלין. 

הרופאים הרוסים לא ציינו מה בדיוק הם עשו כדי להציל את חייו של נבלני, ולא פירטו על הטיפול שהעניקו לו. בשבוע שעבר אמרו הרופאים שנבלני אובחן כסובל ממחלה מטבולית, שייתכן שנגרמה כתוצאה מרמה נמוכה של סוכר בדם. 

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר בשבוע שעבר שעדיין לא ברור מה גרם לנבלני להתמוטט. הוא ציין שרוסיה תחשוד שמדובר בהרעלה רק אחרי בדיקות מעבדה שיאשרו את החשד. בניגוד לטענות שהרופאים שטיפלו בנבלני בסיביר "מושכים זמן" אמר פסקוב שהרופאים עשו כל שביכולתם לעזור לו. 

גורמים בשירות הביטחון הרוסי סיפרו אתמול לעיתון מקומי שנבלני היה תחת מעקב משטרתי נרחב בימים שקדמו לאשפוזו. לפי הגורמים אנשי ה-FSB עקבו אחרי נבלני ואנשיו במהלך הביקור שלו בסיביר. לטענתם הם לא ראו הוכחה להרעלה. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
14 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
14
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x