xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הרב רפי פרץ: "הפלסטינים משמידים את העתיקות שלנו"

השר פרץ: "הרשות הפלסטינית רוצה להשמיד את ההוכחות ההיסטוריות של החיים היהודיים, זו המורשת שלנו וזו ההיסטוריה שלנו ולא ניתן לאף אחד להשמיד אותה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

השר לענייני ירושלים ומורשת, הרב רפי פרץ כתב פוסט בדף הפייסבוק שלו שבו הוא התייחס להחלת הריבונות.

"המאבק על הריבונות הוא גם המאבק על המורשת וההיסטוריה שלנו. השבוע ראיתי כיצד הפלסטינים מתייחסים לאתרי המורשת שלנו, הם משמידים את העתיקות שלנו. המציאות הזאת קיימת באתרים רבים ברחבי יהודה ושומרון.״ כתב פרץ.

״צריך לדעת שיש כאן יד מכוונת. הרשות הפלסטינית רוצה להשמיד את ההוכחות ההיסטוריות של החיים היהודיים שהיו כאן. זו המורשת שלנו וזו ההיסטוריה שלנו ולא ניתן לאף אחד להשמיד אותה. משימה מרכזית שלי בתחום המורשת תהיה המלחמה בשוד העתיקות ביו"ש."

״החלת הריבונות בשטחי יהודה ושומרון היא הזדמנות פז. הממשל האמריקני מכיר בזכותנו ההיסטורית על הארץ ואני סבור שאסור לנו לפספס את האפשרות להחיל את החוק הישראלי בנחלת אבותינו. עם זאת לא נתעלם מהבעיות שקיימות בתכנית. לא נסכים להקמת מדינה פלסטינית ונאבק על הצירים ליישובים."

"השבוע ראיתי כיצד הפלסטינים מתייחסים לאתרי המורשת שלנו. בביקור בארמונות החשמונאים, אתר היסטורי עם ממצאים מדהימים המוכיחים את הימצאותם של החשמונאים באזור יריחו, ראיתי כיצד הפלסטינים משמידים את העתיקות שלנו. המציאות הזאת קיימת באתרים רבים ברחבי יהודה ושומרון."

"הגעתי גם לחירבת' עלמין ליד ענתות והחלטתי שמשימה מרכזית שלי בתחום המורשת תהיה המלחמה בשוד העתיקות ביו"ש."

"צריך לדעת שיש כאן יד מכוונת. הרשות הפלסטינית רוצה להשמיד את ההוכחות ההיסטוריות של החיים היהודיים שהיו כאן. הפלסטינים משמידים אתרי מורשת ביהודה ושומרון, בהר הבית ובסילוואן. אפעל לכך שבתכנית המאה אתרי המורשת יסומנו ושמדינת ישראל תגן עליהם. זו המורשת שלנו וזו ההיסטוריה שלנו ולא ניתן לאף אחד להשמיד אותה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x