xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הרב הראשי של איראן לתקשורת הערבית: "סולימאני היה קדוש"

הרב יהודה גראמי, רבה הראשי של איראן בראיון נדיר לתקשורת הערבית, שבו אמר כי "ביטחונם של היהודים החיים באיראן הוא מצוין, ובניגוד לאירופה, אין צורך בכוחות הביטחון שיגנו על בתי ספר ומקומות תפילה יהודיים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
רבה של איראן בעת קריאת מגילת אסתר על קברם של מרדכי ואסתר באיראן
רבה של איראן בעת קריאת מגילת אסתר על קברם של מרדכי ואסתר באיראן

בשיחה עם אתר החדשות "אל-מוניטור" על הקהילה היהודית באיראן, אמר הרב, כי מספר היהודים החיים באיראן: "אני מעריך שברחבי איראן חיים בין 20,000 ל- 25,000 יהודים.

"יש לנו חופש דעה מוחלט", אמר הרב על מצבם של היהודים באיראן. כל בתי הכנסת פתוחים ולומדים שם תורה בצורה חופשית, "יש לנו מוסדות חינוך, כולל בתי ספר יסודיים ותיכוניים."

"הפעילות הדתית היהודית במדינה היא חופשית ולא מוגבלת." אומר הרב.

בהתייחס לסנקציות של ארה"ב נגד איראן, אמר הרב: הסנקציות פגעו גם בקהילה היהודית באיראן.

"זה טבעי שהאנשים שסובלים את הנזק הרב ביותר מהסנקציות הם מעמד הביניים", אמר. "רוב היהודים באיראן עצמאיים, מנהלים בעיקר חנויות בגדים, והם חלק ממעמד הביניים. רוב האיראנים מרגישים את לחץ הסנקציות."

"לשכנינו המוסלמים יש כבוד רב כלפינו כיהודים החיים באיראן", אמר הרב בהתייחסו ליחסים בין יהודי איראן לקהילה המוסלמית באיראן. "שלא כמו באירופה, אין צורך בכוחות הביטחון באיראן שיגנו על בתי כנסת ובתי ספר יהודיים, והביטחון האישי שלנו מצוין. רוב האנשים מכבדים אותנו וחיים איתנו בשלום."

"הדבר החשוב הוא שאין דבר כזה התקפות מאורגנות על יהודים באיראן", אמר.

הרב הבהיר כי "יש הבדל גדול בין ציונות ליהדות, ליהדות יש היסטוריה של 3,300 שנה, ואילו הציונות היא תנועה פוליטית עם היסטוריה של מאה שנה בלבד."

"הפרלמנט של ישראל רחוק מלהיות יהודי במעשיו, לפרלמנט הישראלי לא אכפת כלל מהיהדות."

כזכור בינואר הוא הלך לביתו של קאסם סולימאני לנחם את משפחתו, סולימאני היה מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים. וחוסל על ידי ארצות הברית.

"לא הייתי היחיד שהלך לשם, נציגי כל הדתות באיראן השתתפו בפגישה, כולל נציג נוצרי, הם רצו להדגיש שזו לא מלחמה בין דתות שונות."

"מה שהעולם המערבי לא מבין, שסולימאני הוא גיבור לאומי איראני", הוסיף. "הוא נערץ מאוד בארצו. הוא גילה אומץ רב במלחמת איראן-עיראק, ואז במלחמה הסורית היה זה סולימאני שהביס את דאעש, וזה חשוב מאוד לעם האיראני. הפגישה שלנו, כנציגי כל הדתות, הייתה להנציח אותו על כל העבודה שעשה למען איראן."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x