xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הרב הראשי של איחוד האמירויות הרב יהודה סרנה: "בטוח להסתובב בחוץ עם כיפה וציצית"

"נכון לעכשיו, ישנם כ-1,000 יהודים באיחוד האמירויות. אנו נערכים לכך שהאוכלוסייה הזו תגדל ל-10,000 תוך מספר שנים, ותארח למעלה מ-100,000 תיירים יהודים בשנה" כך מספר הרב סרנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרב סרנה: רבה של איחוד האמירויות
הרב סרנה: רבה של איחוד האמירויות

בראיון לעיתון "יתד נאמן" שופך אור הרב הראשי של איחוד האמירויות, הרב יהודה סרנה, על הקהילה היהודית  שמתחילה לפרוח בדובאי. "נכון לעכשיו, ישנם כ-1,000 יהודים באיחוד האמירויות. אנו נערכים לכך שהאוכלוסייה הזו תגדל ל-10,000 תוך מספר שנים, ותארח למעלה מ-100,000 תיירים יהודים בשנה".

על האנטישמיות מציין הרב סרנה, כי "אחד הדברים שמביאים את היהודים לאיחוד-האמירויות, במיוחד עם עליית האנטישמיות במדינות המערב, הוא תחושת הבטיחות. יהודים באים לכאן מכל רחבי העולם".

הרב סרנה הוזמן לראשונה לבקר בשלוחת אוניברסיטת ניו-יורק באבו-דאבי, אך שאלה אחת הטרידה אותו. "אמרתי להם שאני מקפיד להסתובב עם כיפה וציצית מחוץ לבגדי ולא אשנה. אם זה מספיק בטוח ללכת ככה באיחוד האמירויות, אשמח להגיע. אם לא, אוותר, לא נורא. אמרו לי 'טיהאל, אהלן וסהלן' (בוא, ברוך הבא)".

הרב סרנה מציין, כי "על אף שאני יכול להישמע לא אינטואיטיבי, אך אחד הדברים שמביאים את היהודים לאיחוד-האמירויות, במיוחד עם עליית האנטישמיות במדינות המערב, הוא תחושת הביטחון האישי. יהודים באים לכאן מכל רחבי העולם: ארה"ב, קנדה, דרום אפריקה, דרום אמריקה, בריטניה, בלגיה, צרפת, שוויץ, תוניסיה, מרוקו, לבנון, סוריה ולאחרונה גם יהודים מתימן, כשבמדינה אף נערכים לקבל את כלל יהודי תימן שמתמודדים עם מלחמות החות'ים באופן שיש מהם שכבר היגרו לאבו-דאבי. כאן הם יוכלו לקבל גם תנאי חיים כפי שהיו רגילים במדבר בתימן וגם מבחינת התרבות לצד צרכיהם הדתיים".

יצוין כי במוזיאון הלאומי שהוקם בשנים האחרונות בדובאי ונחשב לאחד המושקעים והמפוארים בעולם, הושם דגש גם על ההיסטוריה היהודית ובין המוצגים גם גווילי ספרי קודש שמקורם מתימן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x