xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הרב הראשי הספרדי: מותר לכתחילה לעבור בדיקת חום אוטומטית דיגיטלית בשבת בכניסה לבתי החולים

בתשובה הלכתית מפורטת שכתב הראשון לציון הרב יצחק יוסף לרב יצחק פרץ, רב בבית החולים הדסה. מתיר הרב יוסף לכתחילה לבקר חולים בבתי החולים השונים בשבתות, למרות שיש מערכת דיגיטלית המודדת אוטומטית את חום גופם של המבקרים על מנת לשמור על בריאות הציבור
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בתשובתו מפרט מרן הראשון לציון כי ההיתר לכתחילה הוא רק באופן שמדידת החום נעשית ע"י מד אוטומטי. כאשר ישנו אדם שאינו יהודי המודד פיזית את החום ולא מדובר במכונה אוטומטית, מתיר הראש"ל להיכנס אם מדובר לצורך חולה, גם שאין בו סכנה.

למעשה, כפי שמזכיר הראשון לציון בתשובתו, שאלה דומה נשאלה שנים רבות קודם לכן במקרים של בנייני דירות המרושתים במצלמות אבטחה, דבר המעורר שאלות הלכתיות בנוגע למעבר בבניין בשבתות.

במקרה זה קבעו הפוסקים כי מדובר במקרה של "פסיק רישיה דרבנן דלא ניחא ליה" (פעולה אסורה הלכתית, שאינה נעשית בידיים בצורה מפורשת ונגרמת רק כתוצאה מפעולה אחרת מותרת. בנוסף לכך מדובר באיסור דרבנן ובנוסף לכך האדם לא רוצה, לא מעוניין ואין לו הנאה ישירה מהפעולה האסורה שנעשתה, כגון צילומי האבטחה שלו בהם אין לו כל עניין, וכן במקרה הזה.)

"הוא הדין כאן, כשהוא צועד והולך לתומו ואין לו שום כוונה ועניין לא בצילומו ולא במדידת החום, שפיר דמי להתיר". כך הראשון לציון בסיום תשובתו.

פסק הדין
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x