xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הרב הראשי בפנייה דחופה לראש הממשלה – פתח את בתי הכנסת באופן מיידי

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, פנה היום (שלישי) במכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה לפתוח את בתי הכנסת באופן מיידי. "יפה שעה אחת קודם" כתב הרב.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרב הראשי (קרדיט צילום שלומי כהן)
הרב הראשי (קרדיט צילום שלומי כהן)

הרב הראשי ציין במכתבו את הגיבוי המוחלט שניתן על ידו לכלל ההוראות שניתנו על ידי הגורמים המקצועיים בכדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. אך יחד עם זאת לא ייתכן כי למרות כלל ההקלות דווקא בתי הכנסת ישארו סגורים על מנעול ובריח.

הרב הראשי מסיים את מכתבו בבקשה לראש הממשלה כי יפעל להוציא בהקדם הוראות ברורות בנושא זה להשיב את ציבור המתפללים לבתי הכנסת, ויפה הדבר שעה אחת קודם.

"המאבק נגד נגיף הקורונה שינה את אורח החיים של רבים, הסגר והבדידות השפיעו רבות ולדעתי יצרו נקודות מבט נוספות ושונות על מהלך החיים של כולנו. בימים אלו ישנן הקלות רבות והחיים מתחילים לחזור לשגרה. ציין הרב במכתב.

מכתבו של הרב הראשי לראש הממשלה

הרב לאו הוסיף: "התפילה בציבור תופסת מקום חשוב בחיים היהודיים. בימי ההסגר הוצאתי הוראות הלכתיות מקילות על אופני תפילה בציבור בנסיבות שנוצרו. הציבור, מתוך אחריות מלאה נענה ופעל על פי הנחיות אלו. חזרה לשגרה של מרכזי קניות, מסעדות וכדו' וחוסר מתן מענה לבתי הכנסת, מעורר אצל רבים תמיהה."

"לך אין צורך להכביר במילים על המקום שבתי הכנסיות בלב רבים. תל תלפיות זה הוא מקום שבו אדם יכול לשפוך צקון לחשו ולהתחבר עם העליון ועינו אל יראיו."

"מתגובות הציבור שאני מקבל, אני חש אותם, ומבין עד כמה הדבר כואב להם. עמך בית ישראל אינו מאוגד בארגון או בהסתדרות כלשהי, ולכן לצערי קולם לא נשמע. חובה להוציא בהקדם הוראות ברורות בנושא זה להשיב את ציבור המתפללים לבתי הכנסת, ויפה הדבר שעה אחת קודם."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x