xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הקמפיין נמשך: "ממשלה לאומית לא מנתקת את אלון מורה מישראל"

מחריפים את הטון: בשומרון יוצאים בקמפיין אגרסיבי לעצירת תוכנית הישובים המבודדים. יוסי דגן: "הפקרת אלון מורה והיישובים שישארו מוקפים במדינת טרור תעלה במחיר דמים. הממשלה עושה מהלכים מסוכנים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

מועצה אזורית שומרון יוצאת הערב בקמפיין המשך אגרסיבי תחת הכותרת: "ריבונות מלאה!"

מטרת הקמפיין היא ללחוץ על נתניהו ולהעיר את השטח לסכנות השארת ישובים מבודדים בלב מדינה פלסטינית, תוך התמקדות בישוב אלון מורה שהוא אחד הסמלים הבולטים של ההתיישבות ביו"ש.

"השארת ישובים מבודדים, כמוהם כתוכנית ההתנתקות הבזויה של אריאל שרון. שניתק חלקים מהשומרון מישראל" כך אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. "לא יעלה על הדעת שממשלת ימין תפקיר את הישוב אלון מורה ודומיו, מוקפים במדינת טרור, תחת הגזרה של הקפאת בנייה ואי יכולת התפתחות. אני קורא לראש הממשלה: החל ריבונות. אל תשאיר את אלון מורה את יצהר ואיתמר בודדים בתוך מדינת טרור".

הקמפיין ילווה בקמפיין נגטיב: לא מנתקים יישובים מישראל. ויראה את הסכנה שיש בהקפאת הבנייה והפקרת המתיישבים שיישארו מוקפים בשוטרי הרשות הפלסטינאית.

לצד זה יעלה קמפיין פוזיטיבי הקורא לריבונות מלאה על כל היישובים ביו״ש. תוך שימוש בישוב אלון מורה עמו מזדהה רוב הציבור הישראלי. כמקום שיישאר מבודד בתוך מדינת טרור על פי המפות המסתמנות.

על פי התוכנית המסתמנת כעת יוותרו 19 ישובים בהם: אלון מורה, איתמר, יצהר, מבוא דותן, חרמש, הר ברכה, עטרת, מעלה עמוס, מיצד, כרמי צור, תלם, אדורה, נגוהות, בית חגי, עתניאל ועוד. כאשר הם מבודדים ומוקפים במדינת טרור פלסטינית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x