xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הקורונה בעולם: בריטניה מקשיחה את ההוראות בנוגע למסכות; שיא נדבקים בצרפת

רשויות הבריאות בצרפת דיווחו שבמהלך השבוע האחרון בסך הכול דווחו במדינה 9,330 מקרים של קורונה, במיוחד בקרב צעירים. כ-600 אלף בדיקות קורונה נערכו בצרפת בשבוע החולף. מאז פרוץ המגפה מתו מהנגיף במדינה כ-30 אלף איש.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

לא רק בישראל הקורונה ממשיכה להתפשט, אלא גם ברחבי העולם. ארה"ב לא מפסיקה לשבור שיאים מאז פרוץ המגפה, שם נרשם כבר מספר בלתי נתפס של 5 מיליון נשאים בנגיף – כרבע מהמקרים בעולם. מספר מקרי המוות עומד שם על 164,139 בסך הכול. במקביל, גם בבריטניה ובברזיל הקורונה לא נבלמת ובשורת מדינות מחלחלת ההבנה – הגל השני הוא בלתי נמנע. 

העלייה בתחלואה מתרחשת גם בבריטניה, שם נרשמו 871 נשאי קורונה ביממה האחרונה. לפי ההנחיות החדשות במדינה, על המטיילים שמגיעים למדינה מבלגיה, אנדורה והבאהמס להיכנס באופן מיידי לבידוד של שבועיים. בממלכה גם החליטו להקשיח את ההנחיות בנוגע לעטיית מסכות במרחב הציבורי.

מדינה נוספת שחווה מה שנראה כגל שני היא צרפת, שם התגלו כ-2,000 נשאים ביממה האחרונה. בתגובה החליטו להקשיח את ההנחיות על חובת עטיית המסכות – בעיקר בריביירה הצרפתית. 

רשויות הבריאות בצרפת דיווחו שבמהלך השבוע בסך הכול דווחו במדינה 9,330 מקרים של קורונה, במיוחד בקרב צעירים. כ-600 אלף בדיקות קורונה נערכו בצרפת בשבוע החולף. מאז פרוץ המגפה מתו מהנגיף במדינה כ-30 אלף איש. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x