xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"הקורבנות סבלו מכאבים איומים": רופא משוודיה ללא רישיון שמל תשעה נערים עם אקדח הלחמה; לא ירצה עונש מאסר

האיש בשנות ה-30 לחייו, שטען כי הוכשר לרופא בסוריה, הורשע בתקיפה, גרימת נזק לגוף והפרה של חוק ברית המילה של נערים בשוודיה, אך לא ירצה עונש מאסר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אקדח הלחמה אילוסטרציה: צילום Pixabay
אקדח הלחמה אילוסטרציה: צילום Pixabay

הוא ביצע את ברית המילה בין אפריל למאי 2018 בערים Gävle – Söderhamn ונגזרו עליו עונש על תנאי, כך דווח בערוץ הלאומי SVT השוודי.

המילה בוצעה על פי בקשת אפוטרופוס הנערים באמצעות אקדח הלחמה שאינו רפואי, ושולם לו כ-175 דולר עבור כל הליך, כך על פי חדשות ספוטניק.

למרות שלא היה לו רישיון בשבדיה, האיש עמד על כך שהוא קיבל הכשרה של תשעה חודשי רפואה בסוריה ולכן הוא מורשה לבצע את הניתוח.

בעדותו מוקדם יותר השנה אמר כי השתמש באקדח הלחמה כדרך 'להרוג את החיידקים בחום', ורואה עצמו מומחה לברית מילה. עם זאת, רופאים שטיפלו בילדים לאחר הברית, הדגישו את חוסר אמונם בכך שזה בוצע על ידי כירורג מוסמך.

הקורבנות סבלו מכאבים איומים לאחר ברית המילה עד שהם התקשו ללכת. ל"רופא" יש עונש על תנאי, ועליו לבצע עבודות שירות של 180 שעות ולשלם פיצויים בסך 55,000 SEK כ-6,500 דולרים.

הוא זוכה מארבע סעיפי תקיפה וחמש סעיפי גרימת נזק גוף. הסיבה לזיכויים הללו הייתה שלא הוכח שהדלקת בחלק מהמקרים נובעת מהפרוצדורות של עריכת הברית, וכי "לא הוכח כי הכאב הוא בעל אופי כזה שיש לראותו כעל שימוש לרעה".

התובעים דרשו בעבר שנתיים מאסר בגין האיש, אך כאמור הוא לא ירצה עונש מאסר. עריכת ברית מילה ללא סיבה רפואית תקפה מותרת במדינה מאז 2001. מלבד ביהדות, גם האיסלאם וכמה קבוצות נוצריות מקיימים ברית מילה. עם זאת, קיימים ויכוחים רבים בשבדיה בנוגע לעריכת ברית מילה, האגודה השוודית לחינוך למיניות – קוראים לאסור אותה במדינה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
15 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
15
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x