xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הקומיקאי ניק קאנון התנצל לאחר פרסום תאוריות קונספירציות נגד יהודים

השחקן ניק קאנון התנצל בפני הקהילה היהודית על שיחת פודקאסט שניהל עם הראפר לשעבר ריצ'רד גריפין. "בראש ובראשונה אני מביע את התנצלותי העמוקה והכנה ביותר לאחיותיי ואחיי היהודים" כתב קאנון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פודקאסט אילוסטרציה: צילום Pixabay
פודקאסט אילוסטרציה: צילום Pixabay

השחקן ניק קאנון התנצל בפני הקהילה היהודית לאחר ביקורת נוקבת נגדו על שיחת פודקאסט עם הראפר לשעבר ריצ'רד גריפין.

"בראש ובראשונה אני מביע את התנצלותי העמוקה והכנה ביותר לאחיותיי ואחיי היהודים על המילים הכואבות שיצאו מפי במהלך הראיון שלי עם ריצ'רד גריפין", כתב קנון ביום רביעי בערב בחשבון הטוויטר שלו.

"הם חיזקו את הסטריאוטיפים הגרועים ביותר של עם גאה ומפואר ואני מתבייש מהמקום שמילים אלה הגיעו, הסרטון של הראיון הזה הוסר מאז." כתב קאנון.

ההתנצלות של קאנון מגיעה זמן קצר לאחר שחברת התקשורת ViacomCBS ניתקה את קשריה עם קאנון, בגלל הערות אנטישמיות שהשמיע.

מנגד רשת פוקס הגיבה כי היא תמשיך איתו: "כאשר שמענו על הראיון של ניק קאנון עם ריצ'רד גריפין ביוטיוב, מיד התחלנו בשיחות עם ניק", נמסר מרשת פוקס. "הוא בוודאי מצטער על כך שדבריו היו שגויים וחסרי הבנה והקשר, ניק התנצל בכנות, ובמהירות נקט צעדים כדי לחנך את עצמו ולתקן."

במהלך פרק הפודקאסט של קאנון, שעלה לראשונה לפני כמה שבועות, קאנון כינה את האנשים השחורים "העברים האמיתיים" ושוחח על תיאוריות קונספירציה אנטישמיות עם גריפין, שהודח מתוכנית טלוויזיה בשנת 1989 על רקע הערות אנטי-יהודיות.

קאנון וגריפין שניהם שחורים. קאנון הגיב על דברים והתנצל ."בעוד שההיסטוריה היהודית יותר מ-5,000 שנה ויש כל כך הרבה דברים שעוד לא למדתי, היה לי לפחות שיעור היסטוריה מינורי במהלך הימים האחרונים."

קאנון הודה לרבנים, למנהיגי הקהילה היהודית, על "הושטת היד לעזור להאיר אותו במקום לנזוף בי."

"אני רוצה להבטיח לחברי היהודים, חדשים וותיקים, שזו רק תחילת ההשכלה – אני מחויב לקשרים עמוקים יותר, למידה מעמיקה יותר ולחיזוק הקשר בין שתי התרבויות שלנו היום וכל יום בהמשך."

כאמור חברת ויאקום-CBS, אשר שיתפה פעולה עם קאנון במשך 20 שנה, מיהרה לנתק כל קשר עסקי איתו, וכינתה את דבריו "נאום מלא שנאה". רשת פוקס שם קאנון מנחה את "הזמר במסכה", פרסמה כי לאור הבעת החרטה של קאנון היא לא תבצע נגדו סנקציות או השעיות כלשהן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x