xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הצעת חוק: לא ניתן יהיה לעקל לחייב 'ביטוח רפואי'

הצעת חוק שיזם ח"כ מיכאל מלכיאלי יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, לפיה לא ניתן יהיה לעקל לחייב 'ביטוח רפואי', אושרה היום (א') בוועדת שרים לחקיקה, וצפויה לעלות ביום ד' הקרוב במליאת הכנסת להצבעה בקריאה טרומית.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הצעת חוק שאושרה היום בוועדת שרים לחקיקה וצפויה לעלות ביום רביעי הקרוב להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת, קובעת כי 'ביטוח רפואי' יכנס בגדרם של החריגים המצויים בחוק אשר אינם ניתנים לעיקול.

כיום, ניתן לעקל ביטוח רפואי, חייב – חולה המבוטח בביטוח רפואי אשר נאלץ לעבור ניתוח טיפול או מימון תרופה, יכול למצוא את עצמו בפני שוקת שבורה, ללא שמירה על גופו וללא שמירה על כבודו, לא פעם עקב חוב זעום.

בדברי ההסבר להצעת החוק נכתב: "חוק יסוד כבוד האדם וחירותו העניק מעמד חוקתי לזכויות המוגנות על פיו, כפי שקובע סעיף המטרה שבו, ועיקרם, הזכות לשמירה על החיים הגוף והכבוד ועוד. תוך קביעה כי אף החוקים אשר נחקקו לפני חקיקת החוק וכל שכן לאחריו יפורשו לאורו ולרציונל הטמון בו.

בהמשך לכך וכפועל יוצא, נקבע בסעיף 22 לחוק ההוצאה לפועל כי למרות הכלל הקובע כי ניתן לעקל כל נכס של חייב לרבות זכות קיימת או עתידית, ואף הנמצאת בידי צד שלישי, ישנם חריגים אשר אינם ניתנים לעיקול. בין היתר, צורכי אוכל למחיית החייב ובני משפחתו, חיות מחמד, מיטלטלין המשמשים למקור פרנסתו של החייב, תשמישי קדושה, מיטלטלין חיוניים לנכה, צרכים חיוניים וביניהם ציוד רפואי תרופות ועוד".

"היינו, המחוקק הבין הפנים והביא לידי ביטוי, שאדם חולה זקוק להגנתו, ודאג לו למעטפת בסיסית שתשמור על גופו וכבודו, בהתאם להוראות החוק", אומר יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי. "אך הדבר אשר זקוק לו החולה יותר מכל, לכל הפחות בחלק מן המקרים, נשכח מלב מבלי משים ולא זכה להגנת המחוקק, והינו 'הביטוח הרפואי'- חולה המבוטח בביטוח רפואי אשר נאלץ לעבור ניתוח טיפול או מימון תרופה, יכול למצוא את עצמו בפני שוקת שבורה ", מציין מלכיאלי.

אני מברך על אישור הצעתי, ומודה ליו"ר התנועה שר הפנים והפריפריה הרב אריה דרעי על הרתמותו לאישור הצעת חוק חשובה ונחוצה זו, בימים הקרובים בעז"ה נשב עם כלל הגורמים הרלוונטיים על נוסחים מתאימים והשלמת הליך החקיקה לתועלת ציבור השקופים, סיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x