xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הצל תובע את בעלי הסדרה נבסו "הפעם אני לא אוותר"

כוכב הרשת "הצל", תובע את הסדרה האהובה 'נבסו' של רשת 13. הצל: "פשוט בושה, אבל לא לדאוג צוחק מי שצוחק אחרון"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הצל: (צילום פייסבוק)
הצל: (צילום פייסבוק)

הראפר פעיל הימין, יואב אליאסי 'הצל' שלח מכתב התראה לפני תביעה לרשת 13, לחברת אנדמול ולכותב הסדרה יוסי ואסה שמשחק גם בסדרה.

הצל הסביר לעוקביו כי התביעה מגיעה לאחר שצפה יחד עם משפחתו בתכנית המשודרת ברשת 13 וגילה להפתעתו ששמו מוזכר בתכנית באור שלילי.

"תשמעו אין לי בעיה עם סאטירה על חשבוני", כתב אליאסי והסביר "גם כשבארץ נהדרת צחקו עליי בלי סוף פעמים, האמת שזה החמיא לי והצחיק אותי. אבל אתמול ישבנו כל המשפחה לראות נבסו, סדרה שאנחנו מאוד אוהבים ונשארנו פעורי פה."

"מצאתי את עצמי יושב עד אמצע הלילה להסביר לילד בן ה-7 שלי למה אמרו שאבא שלו חשוך בור אפל ופרימיטיבי שצריך לאשפז אותו במחלקה פסיכיאטרית ולזרוק את המפתח לים, אלים וגזען שרוצה לסלק את כל מי שלא יהודי, והוא והמעריצים שלו מאיימים ברצח על מי שלא בדעתם, אה וכמעט שכחתי, בושה למדינה, יש הבדל גדול בין סאטירה לשנאה הטהורה שהיתה שם במטרה לפגוע בי. אז אני יכול לנסות לצאת חסר רגשות ולהגיד "בי זה לא פגע", אבל זה פגע בילד שלי, במשפחה שלי, ומעל לחצי מיליון העוקבים שלי אז זה פגע בי . לאחר התייעצות עם העורך דין שלי יניב לנקרי החלטנו הפעם לא לשתוק ולתבוע את ערוץ 13, את חברת אנדמול ואת הכותב יוסי ואסה. הפעם אני לא אשתוק ולא אוותר. הנה הוא מגיע."

עוד כתב הצל: "וואו. תשמעו אין להם גבולות ואין להם בושה! למרות אלפי התגובות הזועמות שהם מקבלים אפילו מאנשי שמאל, הם לא רק שלא מתנצלים, הם צוחקים לנו בפנים והחליטו להעלות את הקטע על אפנו וחמתנו לדף הרשמי שלהם כדי להראות לי שהם לא סופרים אותי או יותר נכון אותנו .פשוט בושה! אבל לא לדאוג צוחק מי שצוחק אחרון."

מהפקת ׳נבסו׳ נמסר בתגובה: "הסדרה ׳נבסו׳ שואפת לחבר באהבה ובהומור את חלקי החברה הישראלית ויחד עם זאת להציף באופן סאטירי סוגיות רלוונטיות שנמצאות על סדר היום החברתי. הפרק ששודר אתמול עסק במחלוקות ברשתות החברתיות, העומדים מאחוריו אנשים בעלי דעות שונות. לא היתה כוונה לפגוע באף אחד, ומקווים שהצל ומשפחתו ימשיכו להנות מהסדרה"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x