xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הציוץ של זהבה גלאון שמסעיר את פתח תקווה

חברת הכנסת לשעבר צייצה ציוץ שגרם לתושבים להתעצבן, ביניהם גם, רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון (מרצ), פירסמה היום בטוויטר לכבוד ה-100,000 עוקבים שלה ברשת החברתית טוויטר, והסעירה את פתח תקווה וגרמה לראש העיר רמי גרינברג להגיב.

זהבה גלאון שפרשה לפני כמה שנים מהחיים הפוליטיים, הפכה לפעילה ברשתות החברתיות, ביניהם גם ברשת הטוויטר. היום היא הגיעה ל-100,000 עוקבים, ולכבוד זה פירסמה ציוץ:

"לכל מי ששואלים איך זה מרגיש לקום בבוקר ולגלות שהגעתי ל – 100,000 עוקבים בטוויטר, אני יכולה לספר שזה היה כיף" זהבה עקצה את עיר מגוריה "עד שפתחתי את החלון ונזכרתי שאני עדיין גרה בפתח תקווה".

הציוץ של גלאון גרר תגובות רבות ביניהן של חברי כנסת מהעבר. כך בין היתר כתב לה יואל חסון: "אבל יש לך נוף נהדר". מירב בן ארי הגיבה: "לא, את, זה אין לתאר".

בנוסף, לצד תגובות מזדהות בסגנון "שלא תדעו עוד צער", היו גולשים שפחות אהבו את הדברים וראו בהם זלזול בעיר ובתושביה: "אם לא טוב לה אז שתעבור למקום אחר. אין על פתח תקווה. מי זאת זהבה גלאון תזכירו לי".

מי שכאמור גם התייחס לציוץ הוא ראש העיר רמי גרינברג שכתב: "בוקר טוב, זהבה. הבוקר שלנו מתחיל הרבה לפני השעה 12:30 ובגלל זה אנחנו מספיקים הרבה למען התושבים והעיר. בכל אופן אני חושש ששכחת לפתוח גם את התריס. שיהיה רק אושר, שמחה והרבה בריאות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x