xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הפרשן הבכיר: "טעיתי ונתניהו צדק; הוא ראה את מה שלא ראיתי ויש לתת לו את מלוא הקרדיט"

הפרשן הבכיר גל ברגר: "טעיתי. לא חשבתי שמדינה ערבית כלשהי תהיה מספיק אמיצה כדי לשבור את הטאבו. של קודם כל נסיגה ישראלית והסכם עם הפלסטינים, ורק אחר-כך נרמול של היחסים בין ישראל למדינות ערב"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
גל ברגר כאן 11
גל ברגר כאן 11

גל ברגר, הפרשן הבכיר בכאן 11, ואחד המומחים בכל הנוגע לסכסוך הישראלי פלסטיני כותב: "טעיתי ונתניהו צדק. הוא ראה את מה שלא ראיתי ויש לתת לו את מלוא הקרדיט. נכון, נתניהו מדבר על "הסכם שלום", והאמירויות מדברות על "שיתוף פעולה והנחת מפת דרכים לעבר כינון מערכת יחסים בילטרלית". אבל כפי שאמר אמש ראש הממשלה במסיבת העיתונאים בהקשר אחר, ה-תוויות לא באמת משנות אלא המהות. ובמהות, טובים יחסים נורמליים הכוללים חילופי שגרירים וטיסות הדדיות וקשרי מסחר ושיתופי פעולה בפועל, על פני כותרת של הסכם שלום ריק מתוכן".

עוד כתב ברגר: "האמירויות הבקיעו את החומה שמנעה עד היום כינון יחסים נורמליים או נורמליזציה בין ישראל למדינות ערב. אמת, דרושה עוד כברת דרך ואנו רק בראשיתו של תהליך שאין לדעת את סופו, אך הבקיעים הראשונים בסכר שהפריד בינינו לבין שכנינו, כבר מתחילים להזרים מים חדשים שאולי ישנו את פני האזור. בכל זאת, מזרח תיכון חדש, זה מה שרבים פיללו לו שנים. חשבנו שזה יבוא רק דרך הפלסטינים, מסתבר שיש גם דרכים עקיפות".

לגבי אבו מאזן כותב ברגר: "העולם הערבי זרק את אבו מאזן והזרם הפלסטיני שהוא מייצג אל מתחת לגלגלי האוטובוס. לפני עשרות שנים אמר מי שאמר: "מדינות ערב מוכנות להילחם בישראל עד הפלסטיני האחרון". האמירה הזו איבדה רלוונטיות מזמן, העולם הערבי לא מוכן להילחם בישראל נקודה. הזמנים השתנו, והעולם הערבי שינה את פניו. גם המשטרים עצמם, וגם בקרב הציבור אפשר לראות שינוי".

לטור המלא של הפרשן גל ברגר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
23 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
23
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x