xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הפרשה שמזעזעת את אוסטרליה: ילדי אומנה הוכרחו לישון במלונה ולהתנהג כמו כלבים

פרשה מזעזעת מסעירה את אוסטרליה, אחרי שהתגלה כי שני ילדי אומנה חוו התעללות חמורה מצד אמם המאמצת; האם הכריחה אותם לישון במלונה ולעשות את צרכיהם בדלי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מעצר אילוסטרציה: צילום Pixabay
מעצר אילוסטרציה: צילום Pixabay

פרשה שנחשפה כי אחות בית חולים, אימצה שני ילדי אומנה, בן ובת, ואילצה אותם להתנהג כמו כלבים, מזעזעת בימים האחרונים את אוסטרליה.

האחות הרשתה להם לאכול רק מקערת הכלבים והכריחה אותם לישון במלונה. שמה טרם הותר לפרסום, והיא מואשמת בימים אלו בהתעללות פיזית ונפשית בילדים. האחות גם נהגה להשתמש נגד הילדים באזעקות על מנת לרתק אותם לחדריהם ולא אפשרה להם ללכת לשירותים.

הילדה הייתה בת שש והילד היה בן שבע כאשר הם הגיעו לפני ארבע שנים אל משפחת האומנה, כך על פי דיווחי news.com.au האוסטרלי. הילדים נכנסו לטיפול אצל האחות בשנת 2004 ונשארו שם עד 2008.

נגד האם המאמצת, הוגושו ארבעה כתבי אישום, לאחר שדווח למשטרה על ידי גורם אנונימי על התעללות בילדים, ואך היא הכחישה בבית המשפט שתקפה את הצעירים והודיעה כי בכוונתה לערער על האישומים. הילד העיד על עצמו כי הוא סובל מבעיות התמכרות לסמים בעקבות ההתעללות, והילדה סיפרה כי היא סובלת מהפרעת דחק פוסט-טראומטית והתקפי פאניקה. האומנת מכחישה שתקפה את הילדים ובכוונתה לערער על האישומים.

ההאשמות נגדה שנשמעו על ידי הילדים, שהיא תכה אותם אם ינסו לעזוב את חדרי השינה שלהם, תוך שהיא מאיימת שוב ושוב על הילדה: "אני אשבור אותך". המכות כללו את הילד, שהיה לו מוגבלות קלה ושיתוק מוחין, הוא נבעט על ידי האומנת, בבית הספר המורים ראו אותם גונבים אוכל מתיקים של ילדים אחרים, כי הם היו רעבים. כך נאמר בדיון.

אך האם המתעללת ממשיכה לטעון כי היא זכאית לחזקת החפות וכי ככל שיעבור הזמן הנזק האישי שיגרם לה יהיה גדול יותר. כעת, הנושא נמצא בחקירה ובית המשפט טרם קבע כי האם המתעללת אשמה בסעיפים שנטענו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
30/12/2023 09:58

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article. https://accounts.binance.com/it/register-person?ref=GJY4VW8W

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x