xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"הפלסטינים יעשו את טעות חייהם אם יחזרו לאלימות"

סגן אלוף (מיל') ראים פאלח מי שהיה מפקד התיאום והקישור לשעבר בקלקיליה, אומר לחדשות DFN, כי "הפלסטינים יעשו טעות אם יחזרו לאלימות, המצב של הפלסטינים היום סביר, הכלכלה משגשגת בעשור האחרון, ואסור להם לפנות לאלימות, והם חייבים להמשיך את התיאום הביטחוני"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
סא"ל מיל' ראים פלאח (צילום באדיבות המצלם)
סא"ל מיל' ראים פלאח (צילום באדיבות המצלם)

ראים פאלח, מפקד התיאום והקישור לשעבר בקלקיליה, מתריע כי יו"ר הרשות הפלסטינית העביר הנחייה גורפת לכל הדרגים בשטח לנתק מגע עם מקביליהם בישראל, אך מעריך כי המצב ישתנה בקרוב. "גם הפלסטינים עלולים להיפגע מההחלטה, מאחר ולא יהיה תיאום של סיכול תשתיות של חמאס."

סגן-אלוף (מיל') ראים פאלח, מי שעסק במהלך שירותו הצבאי בתיאום הביטחוני והאזרחי ביהודה ושומרון, אומר לחדשות DFN, כי יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הורה על ניתוק התיאום הביטחוני בין ישראל לפלסטינים בעקבות הצהרות הסיפוח מצד ראש הממשלה נתניהו.

פאלח אומר כי בניגוד לפעמים הקודמות אז הכל הסתיים רק באיומים, "הפעם זה רציני מצידו של אבו מאזן" ראים עד 2018 היה ראש מפקדת התיאום והקישור של צה"ל בחטיבת אפרים, האחראית על גזרת קלקיליה וטול כרם

לאורך נשיאותו של אבו מאזן נשמעו איומים ואזהרות של בכירים ברשות הפלסטינית, שאיימו לנתק את התיאום הביטחוני והאזרחי עם ישראל, אך תמיד האיומים נשארו בגדר איומים. הפעם אומר ראים. "יש הנחיה גורפת של אבו מאזן וזה משמעותי מאד, הפלסטינים לא עונים למפקדים הישראלים בטלפון, ויש גם נתק בתיאום הפלילי בין המשטרה למנגנוני הביטחון הפלסטיני".

בשיחה עם חדשות DFN אומר ראים, כי "הניתוק לא רק בתחום הביטחוני אלא גם בתחום האזרחי, בריאות, כלכלה, תעסוקה, פרויקטים הנדסיים, איכות הסביבה, ותשתיות שונות."

ראים פלאח חושש ממקרים של ניסיונות חטיפת ישראלים או כניסת אזרחים ישראלים לשטחי הרשות בשוגג. ראים מזכיר את הסיפור ב-2017, אז שתי חיילות מגדוד הצנחנים נכנסו בטעות למחנה הפליטים נור א-שמס לאחר שמכשיר הניווט הכניס אותם לטול כרם, ומי שחילץ אותם היו שוטרים פלסטינים

אתמול אמר שר החוץ הפלסטיני, ריאד אל-מאלכי כי הפלסטינים מסרבים לתוכנית טראמפ לחלוטין, ולא יקבלו את הדיון בה באף פגישה, בראיון לרדיו פלסטין הדגיש אל-מאלכי כי הפלסטינים פועלים על מנת לגייס כמה שיותר תמיכה בינלאומית נגד כוונת ישראל לספח חלק מיהודה ושומרון, זאת עד ל-1 ביולי. בנוסף, בכיר הרשות הפלסטינית, סאיב עריקאת, אמר בראיון לערוץ אל-ערביה כי ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן מנסה לכנס בימים האחרונים את הקוורטט על רקע כוונת הסיפוח של ישראל. כך דווח בכאן 11.

כזכור, על פי ההסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן, ב-1 ביולי ניתן יהיה להביא לאישור בממשלה או בכנסת את הכוונה להחיל ריבונות ביהודה ושומרון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x