xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

העונה בNBA תסתיים? הלייקרס והקליפרס הצביעו בעד פיצוץ העונה

על פי הפרסומים, רוב השחקנים של שתיים מהקבוצות המובילות בפלייאוף מעוניינים שלא להסתפק במהלך נקודתי - אלא לנקוט בצעדי מחאה משמעותיים יותר; הנהלת ה-NBA הודיעה: כל משחקי הלילה נדחו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

אירוע חסר תקדים התרחש אמש (רביעי), כשהמשחק בין מילווקי באקס לבין אורלנדו מג'יק הושבת – בשל מחאת השחקנים. זה בעקבות הירי בצעיר שחור.

במהלך הלילה, הודיעה הנהלת הליגה רשמית כי כל משחקי הלילה נדחו ולא יתקיימו. על פי דיווחים, רוב שחקני הלוס אנג'לס לייקרס והלוס אנג'לס קליפרס, שתיים מהקבוצות המובילות בשלב הפלייאוף, הצביעו בעד ביטול המשך העונה כולה. 

לא ברור אם ג'יימס עצמו תומך במהלך באופן אישי, אך הוא פרסם ציוץ זועם בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו דורשים שינוי. נמאס מזה!". על פי דיווחים, יתר הקבוצות ב-NBA טרם הביעו הסכמה למהלך כה דרסטי של עצירת העונה. 

בימים אלה, הליגה כולה מתקיימת בבועה סגורה באורלנדו, כחלק מההתמודדות עם נגיף הקורונה. הלילה הדהימו שחקני מילווקי באקס שהחליטו שלא לעלות לפרקט במשחק הפלייאוף נגד אורלנדו מג'יק. שניים משחקני הקבוצה יצאו לאחר מכן לעיתונאים והסבירו את החלטתם.  

כל העיניים היו נשואות לעבר הנהלת הליגה והקומישינר אדם סילבר, שעד כה הביעו אמפתיה ואף עודדו את השחקנים להביע עמדות בכל הנוגע למאבק השחורים בארצות הברית. אלא שכעת, הם ניצבים בפני צעד דרסטי וחסר תקדים מצד הספורטאים. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x