xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

העולם הערבי מתנגד לסיפוח, "אירופה לא תקבל את זה"

עיתונאי בכיר בבחריין אומר: כי "אם הממשלה החדשה תבצע את מהלך הסיפוח ביהודה ושומרון, חלום השלום יסתיים וישראל תישאר מבודדת." הפלסטינים מאיימים לבטל את הסכמי השלום.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה חיילי צה"ל
אילוסטרציה חיילי צה"ל

עבדאללה אל-ג'ונייד, עיתונאי בכיר בבחריין, אומר ל'כאן חדשות': כי אם הממשלה החדשה תבצע את מהלך הסיפוח ביהודה ושומרון, חלום השלום יסתיים וישראל תישאר מבודדת. לדבריו, ישראל לא יכולה לכפות את המציאות בשטח על כל האזור ועל כל העולם – גם אירופה לא תקבל את זה, גם העולם הערבי וגם מדינות נוספות. הוא גם אמר כי אף אחת ממדינות המפרץ לא תיענה בחיוב לכינון יחסים עם ישראל, כל עוד היא לא תכבד את יוזמת השלום הערבית: "אם נתניהו רוצה להיות רציני ולהתייחס אלינו ברצינות, הוא צריך להתקדם בכיוון הזה ולא לכפות מציאות בשטח".

כזכור אתמול הזהיר שר החוץ הירדני, איימן א-ספדי, כי התכנית הישראלית לספח חלקים מהגדה המערבית תהיה צעד הרסני שיחסל את סיכויי השלום בין ישראל לפלסטינים. עוד אמר, כי כל החלטה ישראלית לספח יישובים ואת בקעת הירדן וצפון ים המלח תגרור את האזור לעוד סכסוכים ותהפוך את ברירת המדינה האחת לעובדה מוגמרת. כך דיווח עידו קורן בכאן 11.

גם ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן הגיב על אפשרות שישראל תספח את הגדה המערבית. הוא אמר כי אם ישראל מתכוונת לספח את הגדה ובפרט את ירושלים, ברשות יבחנו בשנית את ההסכמים שנחתמו עם ישראל ועם ארצות הברית. הוא אמר את הדברים בנאום מוקלט לציון יום הנכבה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x