xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הסערה סביב הירי בצעיר השחור: ג'ו ביידן קורא לפתוח מיד בחקירה מלאה ושקופה

שלושת השוטרים שהיו מעורבים בירי בג'ייקוב בלייק בוויסקונסין הוצאו לחופשה, ג'ו ביידן קורא למצות איתם את הדין: "היריות מפלחות את נשמת ארצנו". עוצר הוכרז בעיר קנושה כדי למנוע עוד מהומות; פרקליטו של בלייק: "רק התערב בסכסוך כדי להרגיע"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ארצות הברית לא נרגעת בעקבות תיעוד הירי בצעיר השחור העיר קנושה שבוויסקונסין, שתיעוד הירי בו אתמול עורר בלילה האחרון מהומות בעיר. ביידן אמר כי חובה למצות את הדין עם השוטרים האחראים למעשה.

בסרטון שהופץ ביממה האחרונה ברשת נראה לפחות אחד משלושת השוטרים שהיו מעורבים בתקרית יורה שוב ושוב בבלייק בן ה-29, בעוד הצעיר רוכן לתוך מכוניתו – וכל זה בשעה ששלושת ילדיו של בלייק יושבים ברכב.

בעקבות התיעוד התחוללו בלילה האחרון מהומות בקנושה, עיר בת כ-100 אלף תושבים השוכנת בין מילווקי לשיקגו. מפגינים שם העלו מכוניות באש, ניפצו חלונות, זרקו בקבוקי תבערה והתעמתו עם שוטרים. היום הכריזו הרשויות במחוז קנושה על עוצר לילי החל מהשעה 20:00 כדי למנוע סבב נוסף של אלימות בלילה הקרוב.

נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות לגמרי. כל שמסרה המשטרה הוא כי שלושת השוטרים שהיו מעורבים בו נקראו למקום בעקבות דיווח על עימות כלשהו בשטח פרטי. עורך הדין בן קראמפ, שמייצג כעת את משפחתו של בלייק ושייצג בחודשים האחרונים שורה ארוכה של משפחות של אזרחים שחורים שנהרגו בידי לבנים, בהן זו של ג'ורג' פלויד, טען היום שבלייק בסך הכול ניסה להתערב בעימות שהתפתח במקום ולהרגיע אותו. "הוא רק ניסה לעשות את הדבר הנכון", אמר קראמפ.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x