xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הסנאטור טד קרוז התפרץ לעברו של מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי בגלל צנזורה שהטיל על הפרסום ב'ניו יורק פוסט' על קשריו העסקיים של ג'ו ביידן עם כביכול בנו האנטר

הסנאטור טד קרוז התפרץ לעבר מנכ"ל טוויטר ג'ק דורסי בגלל הצנזורה שהרשת החברתית הטילה על הדיווח על האנטר ביידן, בנו של המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, במהלך שימוע שנערך לטוויטר ולפייסבוק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

"אדון דורסי, מי לעזאזל בחר בך ומינה אותך להחליט על מה שמותר לתקשורת לדווח, ועל מה מותר לעם האמריקאי לשמוע?" רעם הסנאטור הרפובליקני מטקסס לעבר מנכ"ל טוויטר. "מדוע אתה מתמיד להתנהג כדמוקרטי ולהשתיק דעות מנוגדות לאמונותיך הפוליטיות?"

דורסי הודה במהלך הדיון בחוק הגינות התקשורת. כי זה היה טעות של טוויטר לחסום את ה"פוסט" בגלל הדיווח שלה – חסימה שנמשכת עד היום, הוא התעקש שוב ושוב כי ה'פוסט' יכול לחזור לפלטפורמה, כל עוד הוא מוחק ציוצים על הסיפור.

חילופי הדברים הלוהטים החלו עם קרוז שתקף את דורסי על החסימה, "מדוע טוויטר קיבלה את ההחלטה לצנזר את הניו יורק פוסט?" הוא שאל.

דורסי השיב, "יש לנו מדיניות חומרים פרוצים המגבילה את התפשטות החומרים שנפרצו, לא רצינו שטוויטר תהיה מפיצה של חומרים פרוצים. גילינו כי הניו יורק פוסט, מכיוון שהוא הראה את החומרים הישירים, ולא היה ברור כיצד הושגו אלה, כך שזה נופל תחת מדיניות זו".

קרוז אמר כי ה"פוסט" ציין בבירור בדיווחיו כי שלל המיילים והחומרים האישיים האחרים הושגו ממחשב נייד שהיה שייך לביידן בעבר, וננטש בחנות לתיקוני אלקטרוניקה בדלאוור, והפך לנכס של הבעלים על פי מדיניות החנות וקיבל אישור בכתב מביידן הבן על כך.

הוא גם תקף את דורסי בכך שהוא טעה עם הצנזורה, גם אם היו להם ספקות. "הם לא הסתירו את מה שהם טוענים שזה המקור" אמר קרוז. "האם עמדתך היא שטוויטר, כאשר אינך יכול לגלות את המקור, חוסם סיפורי עיתונות?"

דורסי ענה: "לא, בכלל לא. הצוות שלנו קיבל החלטה מהירה". הוא ציין כי המדיניות תוקנה מאז כדי למנוע מצב דומה. אבל אז קרוז לחץ שוב ושאל מדוע חשבון הטוויטר של ה"פוסט" נותר חסום, שבועיים לאחר ביטול האיסור.

"הם צריכים להיכנס לחשבון שלהם, מה שהם יכולים לעשות ברגע זה, למחוק את הציוץ המקורי, שהיה תחת פעולות האכיפה המקוריות שלנו, והם יכולים לצייץ את אותו החומר בדיוק, את אותו המאמר וזה יעבור," אמר דורסי.

קרוז תיאר את האכיפה של טוויטר כ"לא הוגנת", וציין כי האתר לא הגביל באופן דומה את הדיווח של ה'ניו יורק טיימס' על הדיווח של החזרי המס של הנשיא טראמפ, שפורסמו מבלי שהנשיא הסכים לשחרור המסמכים.

"בוא נהיה ברורים" אמר קרוז: "הניו יורק פוסט הוא לא סתם איזה ציוץ של בחור אקראי, לניו יורק פוסט יש את התפוצה הרביעית בגודלה של עיתונים באמריקה. ה'ניו יורק פוסט' הוא בן 200 שנה. הניו יורק פוסט הוקם על ידי אלכסנדר המילטון," אמר. "והעמדה שלך היא שאתה יכול לשבת ב Silicon Valley, ואתה יכול להחליט עלינו אילו סיפורים אנחנו יכולים לפרסם, ואתה יכול להחליט לעם האמריקני איזה דיווח הוא יכול לשמוע, זה נכון?"

"התקשורת חייבת לציית לתכתיבים שלך אם הם רוצים להיות מסוגלים לתקשר עם הקוראים, האם זה נכון?"

דורסי חזר על כך שהפוסט מוזמן לחזור לטוויטר, אם הם ימחקו את ההודעות המקוריות על האנטר ביידן. "אנחנו לא חוסמים את ההודעה" הוא אמר, אך הדיון נפסק לרגע על ידי קרוז בכוונה.

"האם הניו יורק פוסט יכול לפרסם בחשבון הטוויטר שלהם?" שאל שוב קרוז, "אם הם נכנסים לחשבון שלהם….", התחיל דורסי. "לא, התשובה שלך לזה," חתך קרוז. "אלא אם הם משלימים ומסכימים עם התכתיבים שלך."

קרוז תקף בעיקר את דורסי, אך היה לו מילים קשות לשני נציגים האחרים בדיון בסנאט, מייסד פייסבוק מארק צוקרברג, וסונדר פיצ'אי, מנכ"ל חברת האם גוגל.

"שלושת העדים שיש לנו היום בפני ועדה זו מהווים, אני מאמין, באופן קולקטיבי את האיום היחיד הגדול ביותר על חופש הביטוי באמריקה, והאיום הגדול ביותר שיש לנו על בחירות חופשיות והוגנות", אמר קרוז.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x