xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הסיפור שמזעזע את גרמניה: אמא בת 27 הרעילה את חמשת ילדיה

בלתי נתפס: אמא בת 27 הרעילה את חמשת ילדיה בגילאי שנה עד שמונה באמצעות טבליות, אך הותירה ילד בן 11 בחיים, לאחר מכן היא ניסתה להתאבד על ידי קפיצה לפני הרכבת, אך נכשלה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה / צילום: משטרת ברמן
אילוסטרציה / צילום: משטרת ברמן

זוועה בגרמניה: אם בת 27 הרעילה חמישה מתוך ששת ילדיה בגרמניה ביום חמישי האחרון לפני שניסתה להתאבד על ידי קפיצה מול רכבת נוסעת.

האם כריסטיאן ק', נותרה במצב קשה לאחר שהעיפה את עצמה על המסילה בתחנת דיסלדורף, 35 קילומטרים מהדירה בסולינגן, שם נמצאו שלוש בנות ושני בנים גוססים. כך דווח ה"דיילי מייל".

הילד השישי והבכור של כריסטיאן, מרסל בן ה-11, לא נפגע, ועל פי ההערכות הוא נסע ברכבת עם אמו לאחר ביצוע הפשע הנורא, אך המשיך לבית סבתו.

הילדים המתים הם שלוש בנות בגילאי שנה וחצי, שנתיים ושלוש. ושני בנים, לוקה בן שמונה, וטימו בןבן שש. גורם במשטרה אמר ל-RTL כי הם הורעלו באמצעות טבליות.

מרסל הילד מטופל כעת על ידי קרובי משפחה, המשטרה הודיעה כי לא הצליחה ליצור קשר עם אבי הילדים. מרסל היה עם אמו ברכבת לאחר הפשע, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים, והמשיך לבית סבתו במונצ'נגלדבאך כשאמו ירדה בדיסלדורף.

שם בתחנה המרכזית של דיסלדורף ניסתה כריסטיאן ק' להתאבד מול רכבת נוסעת, אך נכשלה וחולצה ממסלול הרכבת לבית החולים. מהמשטרה נמסר כי הסבתא של הילדים היא זאת שהתקשרה למשטרה על הטרגדיה בשעה 14:00 ואמבולנסים מיהרו לדירה.

כוחות ההצלה עצמם היו בטראומה ממה שמצאו בבניין, באחד הדיווחים נאמר כי כוחות ההצלה ניסו להחיות את הילדים אך הגיעו מאוחר מכדי להציל את חייהם. לא ברור אם הילד שנותר בחיים היה עד למשהו ממה שקרה בדירה.

סטפן וויאנד, דובר המשטרה, אמר כי מדובר ב"מצב טרגי" והוסיף כי האם עדיין לא במצב כשיר להיחקר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x