xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הסיבות שבגללן החלת הריבונות תידחה או תיקטן

הקרב על החלת הריבונות זוחל, בלשון המעטה. לאחר הטקס החגיגי בבית הלבן בחורף, וההבטחות על החלת ריבונות על לפחות 30% משטחי יהודה ושומרון, התכנון נעצר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

הנשיא דונלד טראמפ עסוק בהתמודדות עם הנגיף והשלכותיו ופחות עם רצון החלת הריבונות. גם הוויכוח בימין בנוגע לתכנית לא מוסיף לקידום התכנית. גם הוויכוחים בצמרת הפוליטית בישראל, בין ראש הממשלה החליפי בני גנץ ושר החוץ אשכנזי לראש הממשלה בנימין נתניהו לא מוסיפים לקידום התכנית. להפך, התכנית נראת גוססת והחלת הריבונות, אם תתקיים, תבוצע במתכונת חלקית ממה שתוכנן.

על פי התכנון המקורי, החלת הריבונות הייתה אמורה לקרות מיד, וידו של שגריר ארצות הברית בישראל דיוויד פרידמן הייתה על העליונה בעת הצגת התכנית. אך כפי הנראה כרגע, ידו של יועצו וחתנו של הנשיא טראמפ, קושנר, על העליונה. קושנר מתנגד לריבונות מלאה, ותומך במיצוי המשא ומתן על בסיס התכנית בין ישראל לפלסטינים.

כפי הנראה כרגע הנשיא טראמפ מקבל את עמדתו של יועצו, ועם שלל הסיבות, דוחה את החלת הריבונות או מגמד אותה. בין האופציות העולות: ריבונות על גושי ההתיישבות או על מקומות בודדים בלבד. כפי הנראה כרגע, החלת הריבונות תבוצע במתכונת חלקית לפחות עד הבחירות בארצות הברית.

על פי דיווח של דנה ויס בחדשות 12, מדינות המפרץ שלחו מסר חריף לבית הלבן והתנגדו נחרצות להחלת ריבונות ישראלית. בדיווח צוטט כי מדינות המפרץ העבירו מסר שאומר כי: ״מהלך כזה ישים סוף לניסיונות להתקרבות פומבית בין ישראל למדינות המפרץ כולל אפשרות לחתום על הסכמי אי לוחמה שדובר בהם״. עוד צוטט כי ״סיפוח״- כהגדרתם. יוביל אותם לקחת צעד לאחור בנוגע לתמיכתם בתכנית טראמפ.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x