xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הסוף למריבות בטוויטר? טוויטר בוחנת לחסום צייצנים מלהגיב

מערכת טוויטר בוחנת אפשרות לחסום צייצנים מלהגיב לנו, החברה בוחנת אפשרות שיתאפשר להחליט למי מותר להגיב לציוץ ומי יחסם על ידי הגדרה הקבוע מראש , דבר זה דומה להגדרות הצפייה בפוסטים בפייסבוק.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מתוך טוויטר
מתוך טוויטר

מערכת טוויטר בוחנת אפשרות לחסום צייצנים מלהגיב לנו, החברה בוחנת אפשרות שיתאפשר להחליט למי מותר להגיב לציוץ ומי יחסם על ידי הגדרה הקבוע מראש , דבר זה דומה להגדרות הצפייה בפוסטים בפייסבוק. כמו כן טוויטר בוחנת אפשרות במסגרתו יוכל צייצן לבחור מי יכול לענות לפרסום שלו ברשת החברתית. על פי פוסט של החברה בבלוג שלה, מדובר בהגדרה שמאפשרת להגביל את המענה לציוצים.

יישום זה די פשוט, המשתמש מקיש על אייקון כפפה אשר יופיע במסך העריכה והכתיבה, ומשם יועבר לחלון "מי יכול לענות לי?"; זוהו הגדרה שמזכירה מאוד את הצורה בה יש אפשרות לצפות בסרטונים בפייסבוק.

טוויטר מספקת גם מגבלה של שלוש קטגוריות אפשריות למענה לציוץ. הראשונה היא כולם, השנייה היא רק צייצנים אחריהם אתם עוקבים והשלישית היא צייצנים שהזכרתם את שמם, על ידי סימון @.

כל מי שלא יכול לענות יראה שהאפשרות למענה מטושטשת באפור וכמובן שיהיה אפשר לראות, לצייץ מחדש או לתת לייק. כרגע הניסוי החדש מוגבל לקבוצה קטנה של גולשים אך לא בטוח שטוויטר תשיק אותה בסופו של דבר. אך הסיכוי שהיא תוותר על האפשרות להגביל את המריבות בשיחות בטוויטר קטן מאוד, טוויטר היא זירה לוחמנית מאד בה חופש הביטוי רחב יותר מהפייסבוק, שם גולשים נחסמים על ימין ועל שמאל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x