xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הסוהרים חששו כי גיליין מקסוול תתאבד בכלא, הם נתנו לה בגדי נייר ולקחו ממנה את סדיני המיטה

גורמים רשמיים פדראליים חששו כי אשת סודו של ג'פרי אפשטיין, גיליין מקסוול 'עשויה לקחת את חייה' לאחר מעצרה, הם הסירו את בגדיה וסדיני מיטתה וגרמו לה ללבוש בגדים מנייר בזמן שהייתה במעצר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום Pixabay
צילום Pixabay

גורמים רשמיים פדראליים חששו כל כך כי אשת סודו של ג'פרי אפשטיין, גיליין מקסוול עשוי לקחת את חייה לאחר מעצרה, עד כי הם הסירו את בגדיה וסדיני מיטתה וגרמו לה ללבוש בגדים מנייר בזמן שהייתה במעצר, כך אמר גורם בכיר בנושא לסוכנות הידיעות AP

הצעדים להבטיח את ביטחונה של מקסוול בזמן שהיא כלואה בבית הכלא הפדרלי בעיר ניו יורק, חורגים בהרבה מהצעדים שנקטו הפקידים הפדרליים כשעצרו אותה לראשונה בניו המפשייר בשבוע שעבר.

גיליין מקסוול היא בתו של אייל התקשורת רוברט מקסוול, ומי שהייתה זוגתו של ג'פרי אפשטיין שנמצא מת בתא המעצר בארצות הברית, היא נעצרה במדינת ניו המפשייר ונחקרה בפרשה של סרסור בקטינות.

גיליין מקסוול נלקחה לחקירה בפרשת ג'פרי אפשטיין, שמה של מקסוול, זוגתו לשעבר של המיליונר ועבריין המין ג'פרי אפשטיין, על פי החשד, מקסוול איתרה לאפשטיין לאתר קטינות מתאימות ואף שידלה אותן לקיים עמו יחסי מין, היא גם חשודה כי סרסרה אותם עבור גברים עשירים.

מכיוון שאיש לא היה קרוב יותר לפדופיל המיליארדר יותר ממקסוול, שהרשת שלה היתה פרושה מניו יורק, צרפת, ישראל, ארמון בקינגהאם בבריטניה, והקריביים, ללא ספק, האנשים שמעורבים נמצאים בלחץ כי היא יכולה לפתוח את הפה בכדי להשאיר את עצמה מחוץ לכלא. במיוחד לאחר שהתובעים נשבעו "להביא צדק" על מעשיו של אפשטיין.

משרד המשפטים האמריקני יישם פרוטוקולי בטיחות נוספים לפקידים פדרליים ניתנה הוראה באופן ספציפי להבטיח הגנה נאותה, ההגנות הן במקרה שהיא תפגע בעצמה, ובמקרה שאסירים אחרים ירצו לפגוע בה.

כשהסוכנים הגיעו לעצור אותה, הם לא היו בטוחים שהיא אפילו בבית, אמר גורם המעורב בחקירה, כמה מהחוקרים היו בטוחים שהיא אולי כבר ברחה מארצות הברית כדי להימנע מתביעה.

לאחר מעצרה, הוחלט על הסרת הסדינים שלה, כמו גם אמצעי בטיחות אחרים, מחשש לחזרה על מה שקרה עם אפשטיין. כזכור ג'פרי אפשטיין נמצא מת בתאו שנה שעברה, לאחר שנעצר באשמת סרסור קטינות

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x