xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הנשיא טראמפ: "עשיתי למען האוכלוסייה השחורה יותר מכולם הדמוקרטים מושחתים"

הנשיא טראמפ: "עשיתי יותר למען אמריקאים שחורים מכל נשיא בהיסטוריה של ארה"ב. בשלוש וחצי שנים עשיתי הרבה יותר ממה שג'ו ביידן עשה ב -43 שנים. למעשה, הוא החזיר אותם אחורה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

הנשיא טראמפ תקף בחשבון הטוויטר שלו את הדמוקרטים. "בשלוש וחצי שנים עשיתי הרבה יותר עבור האוכלוסייה השחורה שלנו ממה שג'ו ביידן עשה ב -43 שנים. למעשה, הוא החזיר אותם אחורה עם חוק הפשע שלו שהוא אפילו לא זוכר. עשיתי יותר למען אמריקאים שחורים, למעשה, מכל נשיא בהיסטוריה של ארה"ב.

"טראמפ סייג ואמר "חוץ מעוד נשיא רפובליקני אחר, אברהם לינקולן המנוח, הגדול, וזה אפילו לא קרוב. הדמוקרטים יודעים זאת, וכך גם החדשות המזויפות, אך הם מסרבים לכתוב או לומר זאת מכיוון שהם מושחתים מטבעם."

"טראמפ המשיך לתקוף את התקשורת: "אם אתם צופים בחדשות המזויפות הייתם חושבים שהרוצחים, הטרוריסטים, השורפים האנרכיסטים, הבריונים, אנשי הקפוצ'ונים, הבוזזים, אנטיפה ואחרים, הם האנשים הנחמדים והכי נחמדים בעולם כולו. לא, הם רעים מאוד למדינה שלנו!"

טראמפ המשיך לתקוף: "אני ממש חולה (נמאס לי) לצפות בחדשות המזויפות לגמרי שיוצאות מתחנות טלוויזיה, אין בדיווחים שום דבר קשור לאמת או לעובדות. הם כמו 'ניו יורק טיימס' ו'וושינגטון פוסט' ממש כמו 2016, אבל גרוע מזה. עצוב, אבל ננצח בגדול!"

תזכורת על מה גרם למהומות בארצות הברית, ואיך הכל התחיל. שמונה דקות ו-46 שניות רכן השוטר דרק צ'אובין על צאוורו של ג'ורג' פלויד הגבר שעצר, וגם לאחר שפלויד איבד הכרה, השוטר לא הרפה. ב-25 במאי עצרו שוטרי משטרת מיניאפוליס את ג'ורג' פלויד, גבר שחור בן 46, לאחר שעובד מעדנייה התקשר למשטרה והתלונן כי פלויד קנה סיגריות בשטר מזויף של 20 $. 17 דקות לאחר שהגיעה מכונית המשטרה הראשונה לזירה, מר פלויד היה מחוסר הכרה.

לאחר צפיה בסרטונים שצילמו עוברי אורח, ומצפיות במצלמות אבטחה באזור, שיחזר ה'ניו יורק טיימס' בפירוט את הדקות שהובילו למותו של פלויד. השוטרים ביצעו סדרה של פעולות שהפרו את המדיניות של המשטרה במיניאפוליס, וגרמו למוות קטלני של פלויד, לאחר שהוא לא הצליח לנשום, אפילו כשהוא והצופים קראו לשוטרים להרפות.

יום לאחר מותו של מר פלויד, המשטרה פיטרה את כל ארבעת השוטרים המעורבים במותו של פלויד וביום שישי הודיע ​​פרקליט המחוז מייק פרימן, כי השוטר דרק צ'אובין יואשם באשמת רצח והריגה. השוטר הצמיד את פלויד לאדמה. רכן על ברכו של פלויד במשך שמונה דקות ו -46 שניות, כך על פי התלונה הפלילית נגדו. השוטר לא הסיר את ברכו גם אחרי שפלויד איבד את הכרתו, ולמשך דקה שלמה אחרי שהפרמדיקים הגיעו למקום.

שלושת השוטרים לשעבר הנוספים, הושעו מיד יחד עם השוטר שגרם למותו של פלויד, השוטר דרק צ'אובין עומד לדין, לגבי שאר השוטרים עדיין לא התקבלה החלטה. לאחר שהסרטון בו נראה פלויד נמחץ למוות, החלו הפגנות רבות ברחבי ארצות הברית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x