xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הנשיא טראמפ החליט להטיל סנקציות נגד בית הדין הלאומי בהאג

הנשיא טראמפ הוציא היום (חמישי) צו מנהלי המאשר סנקציות נגד אנשים המעורבים בחקירת בית הדין הפלילי הבינלאומי בשאלה האם כוחות ארה"ב ביצעו פשעי מלחמה באפגניסטן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פאטו בנסודה נשיאת בית הדין (צילום בית הדין)
פאטו בנסודה נשיאת בית הדין (צילום בית הדין)

גורם בכיר בממשל טראמפ מבלי למסור פרטים נוספים אמר. כי חקירת בית הדין בהאג "מונעת על ידי ארגון בעל יושרה מפוקפקת" והאשים את רוסיה שדוחפת את החקירה.

הצו עליו חתם הנשיא מסמיך את שר החוץ מייק פומפאו, בשיתוף שר האוצר סטיבן מנוצ'ין, להחרים נכסים בארצות הברית של עובדי האג המעורבים בבדיקה

זה גם מסמיך את מזכיר המדינה מייק פומפאו לחסום את הכניסה לארצות הברית של אנשים אלה.

טראמפ תקף שוב ושוב את בית הדין הבינלאומי בהאג שהוקם כדי להעמיד לדין פשעי מלחמה, רצח עם ופשעים נגד האנושות. לבית הדין יש לה סמכות שיפוט רק אם מדינה שחברה בה אינה מסוגלת או אינה מוכנה להעמיד לדין אחראים על מעשי זוועה בעצמה.

הממשל בארה"ב מעולם לא הייתה חבר בבית המשפט שהוקם בשנת 2002. ממשל טראמפ הטיל מגבלות נסיעות וסנקציות אחרות נגד עובדי האג לפני שנה.

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, על הצהרת הנשיא טראמפ: "אני מברך את הנשיא טראמפ ומודה לו על החלטתו שהיא בעלת חשיבות אסטרטגית לבטחון ישראל.בית הדין בהאג הוא ההיפך מבית דין צדק. זהו גוף הפועל נגד ישראל באופן מוטה ובצורה בלתי לגיטימית. ההתנהלות בבית הדין נועדה לא רק למנוע מאתנו לממש את זכותנו על הארץ, אלא גם למנוע מאתנו להגן על עצמנו מפני הטרור.הנשיא טראמפ הוכיח שוב שהוא מגדולי הידידים שהיו לישראל בכל הזמנים. תודה מעומק הלב, כבוד הנשיא טראמפ!"

חה"כ איילת שקד על הצהרת הנשיא טראמפ : "צעד חשוב ומשמעותי של הנשיא טראמפ. בית הדין הבינלאומי בהאג הוא גוף פוליטי והקשר בינו לבין צדק לא קיים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x