xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הנשיא טראמפ הורה להוציא 9,500 חיילים אמריקאים מגרמניה הגרמנים כועסים

הנשיא טראמפ הורה להוציא 9,500 חיילים אמריקאים מגרמניה בחודש ספטמבר הקרוב, כך אמר ביום שישי גורם בכיר בארה"ב, מהלך שעלול לעורר חששות באירופה מהמחויבות של ארה"ב ליבשת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חייל אמריקאי (צילום Pixabay)
חייל אמריקאי (צילום Pixabay)

הנשיא טראמפ הורה להוציא 9,500 חיילים אמריקאים מגרמניה בחודש ספטמבר הקרוב, כך אמר ביום שישי גורם בכיר בארה"ב, מהלך שעלול לעורר חששות באירופה מהמחויבות של ארה"ב ליבשת.

הצעד הזה יצמצם את מספר הכוחות האמריקניים בגרמניה ל 25,000- מתוך 34,500 הנמצאים כיום. הבכיר ששמו לא פורסם, אמר כי המהלך הוא תוצאה של שיחות במהלך החודשים האחרונים בין קצין צבא בכיר של אמריקה, הגנרל מארק מיליי לגרמניה, ולא היה לו שום קשר למתיחות בין טראמפ לקנצלרית אנגלה מרקל, שסיכלה את תוכניתו של טראמפ לארח פגישה G7 החודש.

גורם בכיר נוסף בממשל אמר כי 9,500 החיילים יישלחו למקומות אחרים, חלקם לפולין, חלקם למדינות בעלות ברית אחרות, וחלקם ישובו הביתה. ראש ממשלת פולין מטאוש מוראוויצקי אמר בשבת כי הוא מקווה שחלק מהכוחות האמריקניים המיועדים לעזוב את גרמניה, יוקצו מחדש לפולין.

בארצות הברית דווח, כי ההחלטה היא לאחר תזכיר שנחתם לאחרונה על ידי היועץ לביטחון לאומי של טראמפ, רוברט אובריין. ארצות הברית החלה לעבוד על התוכנית בספטמבר שנה שעברה אך רק בסוף השבוע ההחלטה נחתמה. בגרמניה העבירו ביקורת על ההחלטה.

"התוכניות שוב מראות כי ממשל טראמפ מזניח משימת מנהיגות אלמנטרית בכל הנוגע למעורבותם של שותפי ברית בתהליכי קבלת ההחלטות", כך אמר ג'ואן וודפול, דובר מדיניות החוץ של הפרלמנט הגרמני.

כ-17,000 עובדים אזרחים אמריקאים, עובדים בגרמניה עם כוחות ארה"ב בגרמניה. ההערכה היא כי ארצות הברית מחזיקה בגרמניה ראשי נפץ גרעיניים. כך לפי ה"דיילי מייל".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x