xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הנשיא טראמפ הובהל לבונקר לאחר שהמפגינים התקרבו לבית הלבן

הנשיא דונלד טראמפ הובהל למקום מאובטח מיוחד לנשיא מתחת לבית הלבן ביום שישי בערב בזמן שההפגנות בוושינגטון הבירה התחזקו בסמוך לבית הלבן.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
השחתת ניידות בהפגנה (צילום מסך)
השחתת ניידות בהפגנה (צילום מסך)

מרכז פעולות החירום לנשיאות הוא מבנה דמוי בונקר מתחת לאגף המזרחי של הבית הלבן המשמש כמקלט ותקשורת מאובטחת לנשיא ארצות הברית למקרים מיוחדים, במקום יש מיגונים שונים במקרה חירום.

ה'ניו יורק טיימס' פרסם ממקור בבית הלבן, כי ביום שישי בערב החלו הפגנות גדולות לאחר מותו של אדם ממוצא אפרו אמריקאי על ידי שוטר לבן. השירות החשאי לא לקח סיכון ופינה את הנשיא לבונקר. בסופו של דבר גורמים רשמיים אמרו כי הם מעולם לא היו ממש בסכנה.

טראמפ ומשפחתו היו בבית הלבן בזמן ההפגנות שהפכו לאלימות שני לילות ברציפות, והשירות החשאי לא לקח סיכון. עם רדת הלילה ביום ראשון, המפגינים חזרו לסביבתו של הבית הלבן, והמשטרה מיהרה למקום כדי לחזק את השירות החשאי ואת המשמר הלאומי. ראש העיר הטיל עוצר בשעה 23:00 בתקווה להימנע מעימותים מאוחרים בלילה.

טראמפ נותר בפנים, ומדי פעם צייץ בטוויטר הודעות כמו "חוק וסדר!" חלק מעוזריו המליצו לו להפסיק לצייץ בטוויטר אולי בנסיון להרגיע את הרחוב הזועם. אך טראמפ לא הקשיב לה ותקף מושלים וראשי עיר דמוקרטים על כך שהם לא עושים מספיק כדי לעצור את ההפגנות, וייחס את המהומה לשמאלנים קיצוניים.

אתמול הודיע טראמפ כי ארצות הברית תכיר בארגון השמאל 'אנטיפה' כארגון טרור. לאחר שחברי הארגון התפרעו בימים האחרונים, בזזו חנויות, היכו אנשים ושוטרים, שרפו רכבי משטרה, ואף יידו בקבוקי תבערה לעבר שוטרים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x