xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הנשיא טראמפ: "אולי אנתק את הקשרים עם סין"

נשיא ארה"ב אמר כי לא היה לו מצב רוח לשיחות עם מקבילו הסיני השבוע. "יש לי מערכת יחסים טובה מאוד איתו, אבל אני פשוט כרגע לא רוצה לדבר איתו", אמר טראמפ.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)
הנשיא טראמפ (צילום הבית הלבן)

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אמר כי הוא עשוי לנתק את הקשרים עם סין בגלל הטיפול שלה בנגיף הקורונה, מה שמעיד על הידרדרות נוספת ביחסיו עם הכלכלה השנייה בגודלה בעולם.

טראמפ האשים את סין בהעלמת קנה המידה האמיתי של התפרצות הנגיף, שהופיע לראשונה במחוז חוביי הסיני בדצמבר 2019. וירוס הקורונה הביא למותם של יותר מ -300,000 בני אדם ברחבי העולם. וארצות הברית לבדה ספגה 90,000 מתים.

בראיון לרשת 'פוקס ביזנס' ששודר ביום חמישי האחרון נשאל טראמפ כיצד ארה"ב עשויה להגיב. "יש הרבה דברים שיכולנו לעשות. יכולנו לנתק את כל מערכת היחסים," אמר טראמפ. "עכשיו, אם כן, מה היה קורה, נחסוך 500 מיליארד דולר אם ננתק את כל מערכת היחסים". טראמפ התייחס לייבוא ​​השנתי של ארה"ב מסין שאליו הוא מתייחס ככסף אבוד.

המתחים נמצאים כבר חודשים בין וושינגטון לבייג'ינג בגלל מקורו של הנגיף. סין התעקשה שהיא הייתה פתוחה ושקופה בגישתה. "הם היו יכולים לעצור את זה בסין מאיפה שזה הגיע. אבל זה לא קרה ככה". אמר טראמפ.

נשיא ארה"ב הזכיר כמה פעמים שוב ושוב את קשריו עם נשיא סין שי ג'ינפינג, אולם ביום חמישי האחרון הוא אמר כי לא היה לו מצב רוח לשיחות עם מקבילו הסיני. "יש לי מערכת יחסים טובה מאוד (עם שי), אבל אני פשוט כרגע לא רוצה לדבר איתו", אמר טראמפ. "אני מאוד מאוכזב מסין, אני אגיד לך את זה ברגע זה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x