xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הנגיף מכה בעולם: בצרפת שוקלים סגר מלא ובצ'כיה ראש הממשלה מתריע בפני קטסטרופה | עדכון קורונה עולמי

בצל העלייה בתחלואה ברחבי העולם ממשלות רבות החליטו להטיל עוצר לילי והחזירו את ההגבלות על החיים הציבוריים; אנגלה מרקל מתכוונת לקדם הטלת "סגר קל" על המדינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ראש ממשלת צ'כיה, אנדריי באביס נשא אתמול (שני), עקב העלייה במספר הנדבקים החדשים בכל יום. "אנחנו ניצבים בפני קטסטרופה וזקוקים לנס כדי להתמודד עם הקורונה", ראש הממשלה הזהיר כי ייתכן שיצטרכו לנקוט גישה מחמירה יותר: "שבוע הבא הוא שבוע גורלי, אם לא יקרה נס לא תהיה לנו ברירה אלא להקשיח את ההנחיות".

רק בשבת מתו בצ'כיה 126 בני אדם ויותר מ-15 אלף נדבקו בנגיף, כאשר מסתכלים על כמות החולים ביחס לאוכלוסייה יש לצ'כיה 1,093 חולים לכל מיליון תושבים, והיא ניצבת שנייה בעולם רק אחרי אנדורה הקטנה. 

צרפת שוקלת סגר מלא

משרד הבריאות בצרפת מסר כי 523 בני אדם מתו ביממה האחרונה במדינה כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה, הנתון היומי הגבוה ביותר מאז 22 באפריל.

נשיא צרפת עמנואל מקרון הודיע כי יישא מחר בערב נאום טלוויזיוני לאומה הצרפתית. בארמון האליזה לא אמרו מה בכוונתו לומר בנאום, אך בצרפת מדווחים כי הרשויות בוחנות הגבלות נוקשות יותר מאלה שכבר ננקטו עד כה.

יוון בשיא נדבקים יומי

יוון דיווחה על שיא יומי חדש של נדבקים בנגיף הקורונה: 1,259 אובחנו שם בתוך 24 שעות. 

יוון חווה מאז תחילת אוקטובר התפשטות מואצת של הנגיף, וכדי לבלום זאת הרשויות הטילו בסוף השבוע האחרון עוצר לילי (מ-00:30 עד 05:00) באתונה ובסלוניקי.

בשישי האחרון שיא נדבקים בשוודיה

רשויות הבריאות בשבדיה פרסמו נתוני קורונה מעודכנים לגבי יום שישי האחרון, ומהם עולה כי באותו יום אובחנו עוד 1,870 נשאים של הנגיף – שיא יומי. השיא שנרשם ביום שישי גבוה במעט מהשיא הקודם שנרשם בסוף יוני, 1,698 נדבקים ביממה. 

שיעור התמותה בשבדיה גבוה ביחס לגודל אוכלוסייתה אל מול שיעור התמותה בשכנותיה הנורדיות, אך נמוך בהשוואה למדינות אירופיות אחרות כמו ספרד ובריטניה.

אילוסטרציה: צילום Pixabay

חוזרת לקורונה: 16 חולים בסין

רשויות הבריאות בסין דיווחו על 16 חולים מאומתים חדשים אתמול, ירידה מ-20 יום קודם לכן. בסין לא מגדירים א-סימפטומטים כחולים מאומתים של קורונה. עד כה נדבקו בסין 85,826 אנשים בקורונה ומספר המתים עומד על 4,634.

מרקל מתכוונת לקדם הטלת "סגר קל" על גרמניה

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל מתכוונת לקדם הטלת "סגר קל" על המדינה, במסגרתו ייסגרו ברים, מסעדות ואירועים ציבוריים, כך לפי דיווח בעיתון הגרמני 'בילד'. עוד לפני ההחלטה על סגר ארצי, מחוז רוטל-אין בבוואריה כבר הטיל סגר החל מהיום, שכולל גם סגירת בתי ספר וגני ילדים. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x