xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

המתאגרף האולימפי: "אם אתם חושבים שאני גזען, לכו **** עם עצמכם"

אנתוני ג'ושוע מתאגרף שזכה במדליית זהב באולימפיאדת לונדון 2012 לא ברר מילים בהפגנה נגד אלימות משטרתית בעיר ווטפורד באנגליה, ושלח את המתלוננים על דבריו ללכת ל*****
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אנתוני ג'ושוע (צילום טוויטר)
אנתוני ג'ושוע (צילום טוויטר)

אנתוני ג'ושוע מתאגרף שזכה במדליית זהב באולימפיאדת לונדון 2012 לא ברר מילים בהפגנה נגד אלימות משטרתית. אנתוני אמר לאנשים אפרו אמריקאים להפסיק לבזבז כסף בחנויות "שלהם" (של לבנים). ולהשקיע בעסקים בבעלות שחורה במקום זאת.

אנתוני ג'ושוע הגיב למבקרים שהאשימו אותו בגזענות לאחר שאמר לקהל בהפגנה נגד אלימות משטרתית, להפסיק לבזבז כסף בחנויות 'שלהם' ולהשקיע בעסקים בבעלות שחורה.

אנתוני אלוף במשקל כבד, בן ה-30, הצטרף למאות מפגינים בעצרת בוואטפורד ביום שבת, שם קרא מכתב בנושא מאבק בגזענות. כשדיבר בפני הקהל נשא ג'ושוע נאום תוקפני. הוא אמר: "תראו להם איפה זה כואב. הימנעו מלהוציא את כספכם בחנויות ובכלכלה שלהם, במקום זאת תשקיעו בעסקים בבעלות שחורה."

לאחר שהתמודד עם ביקורת והאשמות בגזענות בגלל הדברים, ג'ושוע כתב בטוויטר ביום ראשון והסביר כי "הנאום היה אמור להגיע למישהו רנדומלי שיקרא ולקחתי את ההובלה." הוא כתב.

הוא הוסיף מילים קצת לא סטנדרטיות ואמר "אם אתם חושבים שאני גזען, לך **** עם עצמכם, אם אתה צופים בסרטון המלא, הנאום הועבר למישהו שיקרא ואני לקחתי את ההובלה." אמר.

כזכור אתמול מפגינים בבריטניה התפרעו, פצעו שוטרים, הפילו פסל לנהר, העיפו זיקוקים, והבריחו את השוטרים. המפגינים בעיר בריסטול בבריטניה הפילו פסל של סוחר עבדים במהלך הפגנה לזכרו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס שמת לאחר שנמחץ על ידי שוטר לבן שמחץ אותו למוות עם ברכו.

המפגינים בבריטניה הורידו את הפסל של סוחר עבדים מפורסם והשליכו אותו למי הנמל ביום ראשון. על פי דיווחי המשטרה, כ- 10,000 איש השתתפו ביום ראשון בהפגנה בבריסטול. שרת הפנים של בריטניה, פריטי פאטל, כינתה את המעשה "מביש לחלוטין".

בלונדון התעמתו מאות מפגינים אתמול (א') עם שוטרים, מספר שוטרים נפצעו מזיקוקים, ועשרות שוטרים נראו בורחים מהמפגינים.

אלפי אנשים השתתפו במה שהתחיל כעצרת נגד הגזענות. אך עד מהרה הפכה להפגנה אלימה עם זיקוקים ושוטרים פצועים. תיעודים ברשתות החברתיות בהם נראו שוטרים מדממים ברחוב, זיקוקים שוגרו באוויר ומפגינים פרצו לכביש בזמן שהפגנה שלווה הפכה שוב לאלימה בוויטהול, לונדון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x