xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

המשטרה הודיעה לסאטמר "אתם נרגעים ועכשיו"

במשטרה הודיעו לחסידות סאטמר בבני ברק כי באם לא יינתנו תשובות תוך 48 שעות על הסכם בין הניצים, בית הכנסת יהיה סגור בשבת הקרובה בצו משטרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המאבטחים במקום (צילום מחאות החרדים הקיצוניים)
המאבטחים במקום (צילום מחאות החרדים הקיצוניים)

שני הצדדים הניצים בחסידות סאטמר בני ברק התייצבו היום לדיון במשטרה לאחר הסערה שפרצה בחסידות בבני ברק ולאחר שבית הכנסת היה סגור בשבת בהוראת הוועד העליון של הקהילה מה שגרר עימותים רבים.

היום הגיעו לתחנת המשטרה במרחב דן נציגים של שני הצדדים לשיחה עם קצין אג"מ מר הוד לוי. הנציגים משני הצדדים הם הערשי הולצר מראשי ההנהלה וגבאי בית הכנסת ונציגו של האדמו"ר. ונציגו של הרב מייזליש ראש הישיבה המפוטר הוא יואלי בנימין.

הקצין הבכיר דרש מהצדדים להגיע להסכם, והודיע להם שהם לא יוצאים מהחדר עד שיצא עשן לבן. המשטרה דרשה שהשקט ישוב על כנו והיא הציעה לצדדים להכנס לברורות בבית דין, בצד האדמו"ר הסכימו לדון בבית דין, ובצד של הרב מייזליש אמרו שיענו תשובה. 

במשטרה הודיעו כי באם לא יינתנו תשובות תוך 48 שעות הרי שבית המדרש יהיה סגור בשבת הקרובה בצו משטרה.

הרקע לדברים הוא סכסוך בתוך החסידות שראשיה יושבים בארצות הברית, הקהילה התפצלה לשניים, האדמו"ר הורה לרב מייזליש לעזוב את כל תפקידיו מהקהילה. כתוצאה מהסכסוך היו מהומות גדולות בחצר החסידות ברחוב ישמח משה בני ברק. לאחר שאנשי החסידות בארה"ב הורו על סגירת בית הכנסת המרכזי, אנשי האדמו"ר שכרו מאבטחים פרטיים וחסמו את הכניסה בכניסת שבת.

מאות תושבים התקהלו בליל שבת לאורך רחובות קדושת יום טוב, וישמח משה, בשיכון סאטמר וצפו בקרבות. זה היה ממש כמו זירת מלחמה לכל דבר. לצד זאת שכנים יצאו למרפסות וצפו במתרחש חלקם הצטרפו משם והשליכו חפצים לעבר המאבטחים שנשכרו על ידי סאטמר.

המהומות בסאטמר (צילום מחאות החרדים הקיצוניים)

חלק מהשכנים השליכו אבנים ובלוקים על המאבטחים וכן פינצ'רו את הרכבים שלהם. ניפצו את השמשות ורקדו על גגות הרכבים עד להגעת שוטרי יס"מ ממוגנים בקסדות. השוטרים השליטו סדר אחרי זמן ממושך, לאחר מכן המאבטחים החזירו מכות חזרה לתושבים שפגעו בהם.

בשבת בבוקר ביקשה המשטרה מחברת האבטחה לעזוב את המקום. אנשי מייזליש הצליחו לפרוץ ולהיכנס לבית הכנסת וערכו שם תפילות וסעודה שלישית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x