xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

המקרה שזעזע את ארצות הברית: אב וארוסתו הרעיבו למוות את בנו – אחרי שכלאו אותו

אב ובת זוגו מואשמים בכך שהתעללו במקסוול שולנברגר בן ה-12 במשך שנים, הרעיבו אותו עד שהגיע למשקל של 19 קילו בלבד הכו אותו ואף כלאו אותו במרתף עד למותו; התובעת אמרה: ״הוא היה בחדר הזה 24 שעות, 7 ימים בשבוע לפני שמת״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ילד אילוסטרציה: צילום Pixabay
ילד אילוסטרציה: צילום Pixabay

אב ובת זוגו מואשמים בכך שהתעללו במקסוול שולנברגר בן ה-12 במשך שנים, הרעיבו אותו עד שהגיע למשקל של 19 קילו בלבד, הכו אותו ואף כלאו אותו במרתף עד למותו. 

מקסוול נמצא כשהוא מכוסה בצואה של עצמו בחדר שבו נכלא במשך שנים, כאשר התריסים בו הודבקו והחלונות מוסמרו. בחדר נמצאה רק מיטה קטנה ועליה סימנים של שריטות ציפורניים. 

מקסוול, היה עד כדי כך חלש שהוא לא הצליח לעכל אוכל, ללכת או לעמוד בכוחות עצמו, לפני שמת ב-26 במאי כתוצאה מתת תזונה וטראומה מוחית, כך לפי הדיווח בארה"ב.

אביו של מקסוול, סקוט שולנברגר ג׳וניור בן ה-42, וארוסתו קימברלי מורר בת ה-35, עומדים כעת בפני אישום של רצח. התובעת המחוזית מסרה לכתבים כי ״הילד בן ה-12 הזעיר לעולם לא ידע מהי אהבה בלתי תלויה ממשפחתו. הוא התקיים, אבל לא הייתי קוראת לזה לחיות. הוא התקיים במצב של סבל תמידי״.

מקסוול מעולם לא הלך לבית הספר או קיבל טיפול רפואי לפני שמת. ״הוא היה בחדר הזה 24 שעות, 7 ימים בשבוע לפני שמת״, אמרה התובעת. זאת לעומת שאר הילדים של בני הזוג, שהלכו לבית הספר וביקרו אצל רופא באופן קבוע.

גופתו של מקסוול נתגלתה במקרה, רק משום שמורר פלטה בטעות את העובדה שהוא מת בפני אחד השכנים, שמיהר להזעיק את המשטרה. נתיחה שלאחר המוות קבעה כי ״בן ה-12 הזה מת כתוצאה מטראומה מוחית שנוצרה עקב סיבוכים מתנאי ההרעבה ותת התזונה שלו״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x