xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"המדינה נטשה אותנו": הכאב של האיטלקים אחרי הקורונה, תיעוד דומע ומרגש מארץ המגף שמנסה להתאושש

נגיף הקורונה שהגיח לעולם, פגע קשות במדינות רבות, אך איטליה היתה המדינה הראשונה שבה הגופות החלו להגיע בכמויות, למדינה לקח זמן לקלוט את המצב, אך עד מהרה איטליה נכנסה לסגר ארוך, הסגר נפתח בימים האחרונים, בסדרת כתבות מעניינות נראית איטליה שבורה ורצוצה, אך מנסה להשתקם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום מסך כאן 11
צילום מסך כאן 11

איטליה היא המדינה האירופית שנפגעה באופן הקשה ביותר מקורונה – יותר מ-34 אלף תושבים מתו מהנגיף. הגבולות נסגרו, עיירות שלמות בודדו, בתי חולים קרסו ובתי הקברות התמלאו. פרק ראשון מתוך ארבעה פרקים בסדרת הכתבות "ארץ המגפה" של אנטוניה ימין מכאן 11.

בני משפחות של קורבנות הקורונה החדשים הגישו אתמול כ-50 תביעות במחוז ברגמו בצפון איטליה, מדובר במהלך ראשון מסוגו באיטליה, לאחר שהמגיפה גבתה את חייהם של כ-34,000 איש.חברי ועדת "אמת וצדק לקורבנות קוביד -19", שהוקמה בפייסבוק ומונה כבר 55,000 חברים, העבירו 50 פרשות שונות למשרד התובע בברגמו, העיר שהייתה מוקד המגיפה שהכה באיטליה מתחילת פברואר ועד מאי.

כריסטינה לונגיני, רוקחת שאיבדה את אביה, קלאודיו בגיל 65, במהלך המגיפה בבית החולים בברגמו, אמרה כי "אבי היה במצב בריאותי טוב כשהוא נדבק". היא סיפרה כי המיון סירב בתחילה לקבל אותו בתואנה שהוא לא סובל מבעיות נשימה. מאחר ובבית החולים המיועד לחולי הקורונה בעיר לא הייתה עוד מיטה פנויה בטיפול נמרץ.

"כשהוא מת הם שכחו להתקשר אלינו", אמרה. בהמשך הלכה לראות את גופתו, והיה קשה לזהות את פניו כשפיו היה פתוח ועיניו היו בולטות עם דם. "הם נתנו לי את חפציו האישיים, כולל בגדים עם כתמי דם מזוהמים בשקית זבל", סיפרה כריסטינה.

מכיוון שבתי הקברות המקומיים היו מלאים, ארונו הועבר ליעד לא ידוע, המשפחה גילתה לבסוף כי הגופה נשרפה 200 ק"מ מאותו מקום באמצעות חשבונית שקיבלה בדואר על עלויות השרפה.

בינתיים במילאנו, בירת האופנה של אירופה, נמצאת המתפרה המפורסמת שנסגרה ובתי קפה שעדיין ריקים מאדם. יהודי העיר, שנחשבים לאמידים, נאלצים כעת להיעזר בסיוע ישראלי. פרק 3.

תובעת אחרת, לורה קפלה בת ה-57, אמרה ל-AFP: "למען תושבי ברגמו ולמען כל מי שאיבד מישהו שהם אוהבים, אנחנו רוצים צדק".

דייגו פדריצי שהגיש גם הוא תביעה, הדגיש, "אנחנו לא מגישים תביעה לכסף, אלא אנחנו רוצים צדק, בעיקר את האמת. הם שני דברים שהולכים יד ביד. כסף לעולם לא יכול להחזיר לנו את אמא ואבא היקרים שלנו".

איטליה הפכה כמעט שם נרדף לקורונה וצפויה להפסיד השנה 18 מיליארד אירו בגלל הפגיעה בתיירות, אבל האיטלקים יעשו מהלימון לימונצ׳לו באחד המקומות היפים באירופה. הפרק האחרון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x