xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"המגפה מתפשטת מהר מדי": איטליה מנסה להעביר חוקים כדי להתמודד במגיפה, ופריז נכנסה לרמת כוננות גבוהה | עדכון קורונה עולמי

המרכז האירופי קבע רמת תחלואה מכריעה, באיראן הממשל הורה בסוף השבוע על סגירת בתי ספר, בתי קולנוע, מכוני יופי, בתי קפה, מסגדים ועוד עסקים ומוסדות; "התפשטות הנגיף יצאה משליטה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

המרכז האירופאי למניעת מחלות והדבקה קבע אתמול (שני) רמת תחלואה מכריעה שבו כל המדינות שמעליו צריכות לפעול במהרה כדי לבלום את התפרצות נגיף הקורונה.

הרמה שאותה קבעו בארגון הבריאות האירופאי היא 20 מאומתים על כל מאה אלף בדיקות שנערכות בשבעה ימים. "מעבר לכך", הם אומרים, "הסיכון להידבק בקורונה הוא גבוה". מבין כל מדינות אירופה, רק גרמניה (18.4 מקרים למאה אלף), פינלנד (15.5), קפריסין (14.6) ונורבגיה (13.9) נמצאות מתחת לאזור המסוכן.

צרפת: בתי קפה וברים יסגרו

פריז, בירת צרפת, הוכנסה אתמול לרמת הכוננות הגבוהה ביותר מפני התפשטות הנגיף. משמעות הדבר היא שבתי הקפה שלה ייאלצו לסגור את שעריהם. גם ברים יצטרכו להיסגר, אך מסעדות יוכלו להמשיך לפעול תחת הגבלות קפדניות ומחמירות יותר.

"אלו הם צעדי מניעה, כיוון שהמגפה מתפשטת מהר מדי", אמר מפקד משטרת פריז, דידייה ללמו. בשבת דיווחה צרפת על שיא יומי חדש של נדבקים – 17,000 ביממה אחת. בפריז אובחנו באותו יום 3,500 נדבקים, אך השיא שם הגיע ביום שני בשבוע שעבר, עם כמעט 6,000 נדבקים.

שיאי תחלואה ומוות מקורונה באיראן

הממשל הורתה בסוף השבוע על סגירת בתי ספר, בתי קולנוע, מכוני יופי, בתי קפה, מסגדים ועוד עסקים ומוסדות בטהרן כדי למנוע את התפשטות הנגיף. אלו הן ההגבלות הקשות ביותר מאז שהמדינה נפתחה בהדרגה מהסגר הארצי הראשון באפריל, שבו היא הייתה שיאנית הקורונה במזרח התיכון.

מפרוץ המגפה ועד עתה מדווחת איראן על 475,674 נדבקים בסך הכל, ועל 27,192 מתים – אם כי רבים בתוך הרפובליקה האיסלאמית ומחוצה לה מאשימים את משטר האייתוללות בטיוח הנתונים האמיתיים, שלדבריהם גבוהים הרבה יותר.

"התפשטות הנגיף יצאה משליטה", אמר פיאם טברסי, מנהלת מחלקת ההידבקויות בדרכי הנשימה בבית החולים מאסיח דנשברי בטהרן אמר אתמול כי כ-80% מעובדי הבריאות בבית החולים נדבקו בקורונה. "הצוותים הרפואיים תשושים, ומספר החולים הקשים עולה בכל יום", הוא אמר.

צ'כיה: מצב חירום הוכרז ל-30 יום

צ'כיה הוכרז מצב חירום ל-30 יום, הפעם השנייה שהדבר קורה בשנה האחרונה, לפיו הרשויות יוכלו להכריז ולאכוף על הגבלות שונות מבלי לקבל את אישור הממשלה.

כחלק מהן, בתי הספר יישארו פתוחים, למעט תיכונים באזורים המוכים ביותר בנגיף שייסגרו לשבועיים. במסעדות ובברים יתאפשר להושיב רק שישה אנשים בכל שולחן, ואלה יסגרו עד השעה 22:00.  שירותי דת יוגבלו ל-100 איש, והשירה תיאסר בכל בתי הספר ובכל שירותי הדת.

אילוסטרציה צילום Pixabay

כדי להילחם במגיפה: איטליה מנסה להעביר חוקים חדשים

באיטליה הפרלמנט המקומי ינסה היום להעביר חוקים חדשים כדי להילחם במגפה. כבר היום חובה ללבוש שם מסכות, וחלק מהחוקים החדשים עוסקים בהגבלת אולמות אירועים וכנסים.

תיאסר התקהלות של יותר ממאה אנשים, יסגרו חלק מהגבולות ויהיו הגבלות אזוריות. כרגע סגר כללי לא נמצא על הפרק.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x