xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

אבו מאזן הודיע על ביטול התיאום הביטחוני: "הם רוצים שלא נשלם לאסירים?" שאל אבו-מאזן והשיב: "נשלם לאסירים 'ראס בן ען אבוהום' ".

ראש הרשות הפלסטינית אבו-מאזן הודיע היום (רביעי) כי הרשות פטורה מכל ההסכמים וההבנות עם ממשלת ישראל ועם הממשל האמריקני, גם בנושא הביטחוני, עקב התוכנית לספח שטחים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסיבת עיתונאים של הרשות הפלסטינית (צילום הרשות הפלסטינית)
מסיבת עיתונאים של הרשות הפלסטינית (צילום הרשות הפלסטינית)

‏‏בכיר במערך ההסברה של פת"ח לאחר הצהרת אבו-מאזן על ביטול ההסכמים בין ישראל לרשות: "אין דרך להתנגד לסיפוח אלא באמצעות הנשק, הגיע הזמן להשתמש בו. אנחנו כבר לא כפופים לכל ההסכמים עם ארה"ב וישראל."

מקור פלסטיני בכיר אומר ל'כאן חדשות' כי אבו מאזן הנחה את ראשי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים להפסיק לאלתר את התיאום הביטחוני עם ישראל. לטענתו, גם שני האישים הפלסטינים הבכירים הנמצאים בקשר שוטף עם ישראל – חוסיין א-שייח ומאג'ד פרג' ראש המודיעין הפלסטיני – הונחו שלא להמשיך ולעמוד בקשר עמה.

המקור הוסיף כי גורמים בישראל וגורמים בינלאומיים ניסו עד הרגע האחרון להניא את הרשות מלנקוט בצעד הזה, באמצעות מסרים שהעבירו אליה. מקור אחר שנכח אף הוא בפגישה, סירב לומר האם יצאו בפועל הנחיות להפסיק את התיאום הביטחוני אך אמר ש"דבריו של אבו מאזן היו ברורים וראשי המנגנונים נכחו בפגישה ויודעים את המוטל עליהם."

בישיבת ההנהגה הפלסטינית אמש השתתפו עשרות אישים פלסטינים ובהם חברי הנהגות אש"ף ופת"ח, ראש הממשלה הפלסטיני, ראשי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים ואחרים. אבו מאזן הכריז אמש בתום הישיבה כי הרשות אינה מחויבת עוד להסכמים עם ישראל וארה"ב, לרבות ההסכמים הביטחוניים.

ראש הממשלה הפלסטיני, מוחמד אשתייה, התייחס אתמול להקמת הממשלה בישראל ואמר במהלך מסיבת עיתונאים: "התוכניות המדיניות של הממשלה שתוקם יכללו סיפוח והחלת הריבונות על ההתנחלויות, ההודעה הישראלית שואפת להרוס את המדינה הפלסטינית העצמאית ואף פלסטיני לא יקבל זאת." במסיבת עיתונאים ברמאללה הוסיף אשתייה כי אבו מאזן ייכנס בשבת הקרובה פגישה של ההנהגה הפלסטינית כדי להחליט על צעדים ולהוציא אותם לפועל על רקע כוונת הסיפוח. מסתבר שאבו מאזן לא חיכה עד שבת, והודיע היום כי התיאום הביטחוני מבוטל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x