xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הלך לעולמו אביו של החייל החטוף נחשון וקסמן הי"ד

יהודה וקסמן אביו של החייל החטוף נחשון הי"ד, הלך היום לעולמו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב על פטירת יהודה וקסמן: "שמעתי בצער על פטירתו של יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן ז״ל שנחטף ונרצח בידי מחבלים ב-1994. אחרי הרצח הנורא, יהודה בחר בחיים – חינך ולימד לערכים, לתורה ולאהבת העם והארץ. בשמי, בשם רעייתי שרה ובשם כל אזרחי ישראל, אני שולח תנחומים לאסתר ולבני משפחתו. יהי זכרו ברוך."

יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיב: "אני כואב את פטירתו של יהודה וקסמן ז"ל, אביו של החייל נחשון וקסמן שנחטף ונרצח על ידי חמאס בשנת 94'. באזכרה האחרונה של בנו, נחשון, דיבר יהודה על הצורך באחדות בעם ישראל: "אנחנו נמצאים כל הזמן במלחמה, ואין לנו את הלוקסוס לחיות בפירוד כזה גדול". משפחת וקסמן לימדה את כולנו שיעור חשוב באחדות ישראל. אני משתתף בצערה של אסתר רעייתו ובני המשפחה."

החייל נחשון וקסמן הי"ד, בנם של יהודה ואסתר, נרצח בשנת 1994 כשהוחזק כבן ערובה במשך שישה ימים על ידי מחבלים מתנועת החמאס, נחשון המתין בצומת הטייסים שליד יהוד לטרמפ שייקח אותו לביתו בירושלים. הוא עלה על טרמפ, ברכב ישבו מחבלים שהתחפשו למתנחלים, הם לקחו את וקסמן לביר נבאלא שמצפון לירושלים, וקסמן נרצח לאחר ששה ימים.

כוח של סיירת מטכ"ל פרץ לבית בו הוחזק החייל, אחד המחבלים ירה שבעה כדורים בוקסמן, אחד בראשו ושישה בחזהו והרג אותו. תוך שניות החיילים הרגו את שלושת המחבלים, במהלך המבצע נהרג הקצין ניר פורז כאשר אחד המחבלים ירה לעבר הכוח הפורץ. שבעה חיילים נוספים נפצעו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x