xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הליכוד וכחול לבן סיכמו על חקיקה שתסדיר את סוגיית אי הפללה ולגלזיציה

הליכוד וכחול לבן סיכמו על קידום חקיקה שתסדיר את סוגיית אי הפללה ולגלזיציה במודל אחראי שיותאם למדינת ישראל ולאוכלוסייה הישראלית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חה"כ שרן השכל, מתוך הטוויטר
חה"כ שרן השכל, מתוך הטוויטר

כמו כן, הוחלט להסדיר את הרפורמה בקנאביס הרפואי שתקל על החולים ועל מתן הרשיונות למגדלים. סוכם כי ח״כ שרן השכל וח״כ רם שפע יקדמו את החקיקה הנדרשת במשותף ויביאו אותה לוועדת השרים לענייני חקיקה בהקדם האפשרי ולאחר עבודת מטה מסודרת.

חה"כ השכל: "חוק אי הפללה לא יגדיל את מספר בני הנוער הצורכים קנאביס אך הוא יעזור לנו לטפל באלה הזקוקים לעזרה קיימת דיסאינפורמציה בכל הקשור להשפעות אי-ההפללה של הקנאביס, במיוחד לגבי בני נוער. חוק אי הפללה לא יגדיל את מספר בני הנוער הצורכים קנאביס אך הוא יעזור לנו לטפל באלה הזקוקים לעזרה תכננתי לדבר אתכם היום על הצדדים הכלכליים של חוק האי-הפללה שלי אבל הפוסט הזה ידחה לפעם אחרת. היום אני רוצה לדבר על טענה שאני רואה שעולה שוב ושוב: אי-הפללה ולגליזציה והשפעתן על הנוער."

"אז בואו נתחיל מהמובן מעליו. אין לי שום כוונה לעודד בני נוער לצרוך סמים. בין אם מדובר באלכוהול, סיגריות או קנאביס, צריכה של כל אחד מהם צריכה להיות מוגבלת לבוגרים ואני מאמינה שאסדרה של התחום תסייע לנו לוודא זאת."

"כיום, נער שכל חייו הפחידו אותו שילך לכלא, שכל עתידו יהרס ושלא יוכל להתגייס לצה״ל לא יעז להודות כי הוא צורך קנאביס. במצב כזה נוער הנמצא במצוקה וזקוק לעזרה לא פונה לאל-סם, לא פונה למורים שלו ולא פונה לסביבה עד שמאוחר מידי.חיים מסינג, מנכ״ל הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול לשעבר ותומך באי-הפללה מציין במפורש כי לבני נוער יש רתיעה מלגשת ליועצת בית הספר או לפנות למרכזי הסיוע בגלל החשש מההשלכות הפליליות. במקום זאת אלה הנמצאים במצוקה פונים לסם כי הוא נותן תחושת רגיעה זמנית, כך נוצר מעגל שמזין את עצמו עד לפגיעה ממשית בנער."

"הסרת הסנקציה הפלילית היא צעד ראשון לשיפור יכולתנו להפנות משאבים לתחום החשוב באמת – חינוך וטיפול."

"בנוסף, מחקרים שנעשו במדינות שעברו אסדרה מלאה ולגליזציה של קנאביס, הראו כי לא היה שינוי באחוז המשתמשים בקרב בני נוער, כלומר רפורמת לגליזציה מלאה לא הגבירה את השימוש בקנאביס בקרב בני נוער. אולם אחוז הנערים שנפגעים מהסם יורד באופן יציב."

"אני מאמינה כי הסרת הסנקציה הפלילית תסייע לנו להגיע לבני הנוער ובאמצעות תוכניות אפקטיביות נוכל להפחית את אחוזי הנפגעים משימוש בקנאביס בקרבם."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x