xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בגלל אינסטגרם: 16 שנות מאסר ו-74 הצלפות

בית המשפט באיראן גזר על שני בני זוג 16 שנים בכלא, 74 הצלפות ותשלום קנס במזומן; האשמה: פוסטים ״וולגריים ודוחים״ ברשתות החברתיות, תעמולה נגד המשטר. הזוג וילדיהם עזבו את איראן לפני כשנה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

בית המשפט באיראן קבע לאחרונה פסיקה נגד שני בני זוג אזרחי המדינה שלא מתגוררים באיראן, ומשתמשים פעילים באינסטגרם, וגזר כי עליהם לבלות סה״כ של 16 שנים בכלא, לחטוף 74 הצלפות ולשלם קנס במזומן.

שני בני הזוג, אחמד מוין-שירזי, הידוע יותר בכינוי פיקאסו מוין, ואשתו שאבנאם שאהרוקהי, עזבו את אירן לפני כשנה בספטמבר 2019 וחיים כעת עם שני ילדיהם בגלות עצמית בטורקיה, זאת לאחר שסבלו הטרדות חוזרות ונשנות באיראן.

לשניים יש ביחד כ-1.5 מיליון עוקבים בחשבונות האינסטגרם הפרטיים שלהם. אחמד עצמו הוא אלוף עולם באיגרוף לשעבר ויזם, ולטענתו כאשר נחקר בטהרן, נאמר לו על ידי החוקרים כי אסור לו לפרסם שום דבר שקשור לדעותיו הפוליטיות ואף נאסר עליו לפרסם תמונות של אשתו בלי חג׳אב. הוא עצמו נידון כעת ל-9 שנות מאסר.

שאבנאם, לעומת זאת, נהגה לפרסם מדי פעם פוסטים שלה מתעמלת ומבצעת אימוני קיקבוקסינג בדירת המשפחה בטהרן, לבדה או עם בעלה. היא אף שיתפה גולשים במחשבות על ההריונות שלה, הילדים שלה, לפעמים נגעה בנושאים חברתיים או פוליטיים אבל בעיקר פרסמה מוצרי תינוקות או העניקה חשיפה לארגוני צדקה. היא נידונה ל-7 שנות מאסר, 74 הצלפות ו-3 חודשי עבודות שירות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x