xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הכירו את העמותה שמנוהלת כולה על ידי בני נוער

עמותת 'יד ביד' ברבבה היא עמותה שמארחת בעלי צרכים מיוחדי לפעילויות מיוחדות, כעת יוצאת העמותה בגיוס כספים כדי שתוכל להמשיך לעבוד, העמותה כולה מנוהלת על ידי בני נוער
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
עמותת יד ביד ברבבה
עמותת יד ביד ברבבה

'יד ביד' היא עמותה לחניכים עם צרכים מיוחדים (cp, לקות שכלית, אוטיזם, תסמונת דאון ועוד) בכל הגילאים, אבל בכל זאת יש משהו שמייחד אותה. כל חברי וחברות הצוות, מהרכזים עד אחרון החונכים והטכני, כולם נערים ונערות בכיתה י"א, י"ב מרבבה, שמתנדבים בהתנדבות מלאה. אף אחד לא מרוויח כסף לכיס הפרטי שלו מהעמותה.

ובכל זאת, העמותה מסייעת לחניכים ולמשפחותיהם לא פחות מאשר עמותות אחרות. לעמותה יש שני מחנות, ארבע שבתות ויום כיף אחד במהלך השנה. המחנות הם של ארבעה ימים שבהם יוצאים עם החניכים לאטרקציות כמו כדור פורח, לונה פארק, ספארי. מקום הלינה של החניכים גם הוא ביישוב רבבה. אוכל? יש בשפע לכל מי שרק ירצה להגיע לאחת הפעילויות.

השבוע הם יצאו לגיוס כספים המוני, על מנת לממן את הפעילות השוטפת של העמותה לשנים הקרובות, שמעיה שנרב הוא תלמיד בכיתה י"א ורכז העמותה.

איך זה מרגיש להיות רכז של משהו כל כך גדול בגיל כל כך צעיר, איך היית מסכם את החוויה?

"בהתחלה מאוד חוששים. צפות המון שאלות מדאיגות בראש ואתה לא יודע איך לענות להן. בדיעבד, אחרי שאתה מתחיל לעבוד על הפעילות הראשונה שלך, ונכנס לעניינים, משם הכל כבר זורם והתפקיד המשמעותי כל כך נהיה גם כיף."

"לדוגמא, המחנה הראשון שאירגנתי היה בחנוכה. בסוף המחנה שארך ארבעה ימים (שבכולם ירד גשם זלעפות) הייתה סעודה שלישית. כשהפסיקו לשיר את השירים חניך אחד ביקש להגיד משהו לכולם (עניין שגרתי אצלם). הוא נעמד, ונאם שתי דקות נאום תודה בשבילי. על כמה שהיה כיף וכמה שעזרתי. מדהים לראות אחרי כל כך הרבה עבודה והשקעה לקראת המחנה ובו עצמו, שהחניכים מכירים לך תודה על הכיף שהיה להם."


"גם עכשיו, בתקופה של הקורונה שלא היו לנו פעילויות, 'תקפו' אותנו חניכים והורים בשיחות והודעות ודרשו לדעת מתי כבר חוזרים לפעילות, אמרו שמתגעגעים."

"כמו שניתן להבין, כל הפעילויות שלנו, איך לא, עולות כסף. כסף לא גדל על עצים, ובמקרה שלנו, גם אין גוף שמממן את הפעילות השוטפת של העמותה, לכן פעם בכמה שנים, אנחנו נאלצים לצאת בפרויקט גיוס כספים שיתן לנו מימון לפעילות של כמה שנים. את הפרויקט הנוכחי אנחנו עושים בקונספט של 'גיוס המונים' דרך עמותת j give, שהיא גם עמותה ללא מטרות רווח בשביל לוודא שכמעט כל הכסף של התרומה יגיע לטובת החניכים עצמם."


"כל אחד שרצה נהיה 'שגריר' ולקח על עצמו סכום כסף שהוא מתחייב להשיג בהתרמה. לכל 'שגריר' פותחים קישור שאותו הוא מפיץ למכרים שלו בשביל להתרים כסף. בפרויקט הזה לקחנו על עצמנו להשיג 200,000 בשביל שלוש/ארבע השנים הבאות. אנחנו נמצאים כבר ב80% מהיעד. חשוב לזכור שהתרומות מוכרות למס לפי סעיף 46, גם בארץ וגם בחו"ל."

לתרומה ליד ביד לחצו כאן

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x