xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הישג לעובדי ״חדשות 13״: הפיטורים פחתו מ-110 ל-42 שכירים

לאחר סאגה ארוכה, רצועות אקטואליה של חדשות 13 יחזרו להפקת החברה והעובדים יקבלו חסינות לשנה וחצי מצמצומים עתידיים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צילום: חדשות 13
צילום: חדשות 13

הפיטורים ב״חדשות 13״, שתוכננו לכלול במקור כ-110 עובדים מכל מחלקות החברה, יצומצמו באופן דרמטי ל-42 שכירים (כ-13% מכוח האדם) – כך סוכם במתווה הפשרה שהושג הערב בין המנכ״ל, ישראל טוויטו, לבין ועד העובדים של החברה וארגון העיתונאים, לאחר כחודשיים וחצי של מאבק קשה.

העובדים שיעזבו עם ותק של מעל שנתיים בחברת החדשות יזכו בפיצויים מוגדלים, מעל למתחייב בחוק, ואילו עובדים השוהים בחל״ת שיזמה החברה במשבר הקורונה, יזכו בפיצויים מיוחדים – אף מעבר לתנאים המשופרים שיוצעו לכלל המפוטרים.

כדי לצמצם עוד ככל הניתן את רשימת המפוטרים, תוצע לכלל עובדי החברה תכנית פרישה מרצון עד יום חמישי הקרוב, 2.7 – גם היא תכלול פיצויים מוגדלים.

הצמצום ברשימת המפוטרים, הושג בין היתר בזכות הסכמה לשמר ואף להגדיל את היקף השידורים של חברת החדשות בערוץ 13. בניגוד לכוונה המקורית, שלוש הרצועות הקיימות של החברה – ״היום שהיה״, ״חדשות ארבע״ ו״המטה המרכזי״ – יישארו בהפקה פנימית, כשאליהן תצטרף המהדורה המוקדמת ב-17:00, שחוזרת לביתה הטבעי ב״חדשות 13״. בכך, הובטח כי החברה תישאר מפיקה מרכזית בלוח שידוריו של הערוץ הממוזג ולא תידחק לשוליו כפי שצפוי היה לקרות כתוצאה מהקיצוץ.

כמו כן, ובמטרה להבטיח אופק לעובדים לאחר הטלטלה הנוכחית, סוכם עם החברה על תקופת חסינות ממושכת של 18 חודשים מפני פיטורי צמצום נוספים (בתנאי שבמחצית הראשונה של 2021, סך ההכנסות של ״רשת״ לא יקטן ביותר מ-10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד – אחרת החסינות תסתיים כעבור שנה). בתנאים מסוימים, המפורטים בהסכם, ההגנה מפיטורים יכולה להתארך עד סוף יוני 2022.

ההישגים לעובדים בהסכם מפחיתים את היקף הקיצוץ דרמטית בהשוואה לתכנית ״רשת״, ולכן נבחנו בין הצדדים דרכים לתרומה כספית מיוחדת של העובדים לחברה, לתקופה מוגבלת. בסופו של דבר סוכם על השהיית ההפרשה לקרנות ההשתלמות של עובדים בעלי קרן, למשך 5 חודשים, מאוקטובר 2020 ועד לפברואר 2021. זהו מהלך המבטא את מחויבותם רבת השנים של עובדי ״חדשות 13״ לתמוך בחברה בשעותיה הקשות, כדי לוודא את היציבות התעסוקתית בשורותיה.

הפרשן הכלכלי וחבר הוועד, מתן חודורוב, אמר לאחר חתימת ההסכם: ״עובדות ועובדים יקרים, אין קיצוצים שמחים. גם כשיצאנו למאבק שנראה כחסר כל סיכוי, מול כוונת ׳רשת׳ לחתוך עד 50% מתקציב ״חדשות 13״ בעיצומו של הסגר הקורונה, ידענו שנצליח לצמצם את הפגיעה בחברה ובעובדיה רק בעזרת שילוב של נחישות ונכונות לפשרה. בחודשים האחרונים עברנו טלטלה חסרת תקדים בתולדות חברת החדשות וגם במתכונתו המרוסנת, הקיצוץ שיבוצע אצלנו בקרוב יהיה העמוק והכואב ביותר מאז הקמת ׳חדשות 10׳.

מנגד, למרות השעה הקשה, הוכחנו יחד כושר עמידה, אומץ, יצירתיות, נכונות להיאבק על עקרונות – ובקיצור: סולידריות, שהצילה את מטה לחמן של עשרות משפחות ומנעה פגיעה אנושה בעשייה העיתונאית של כולנו למען ציבור הצופים. דווקא על סמך התקופה הזו, שבה גילינו את הפנים היפות ביותר של אנשי ׳חדשות 13׳, מותר לקוות באופטימיות שעוד נדע ימים טובים מאלה״.

יו״ר ארגון העיתונאים יאיר טרצ׳יצקי: ״זה היה אחד המאבקים החשובים שהתרחשו בשנים האחרונות בעולם התקשורת, ושוב הוכח שכשעיתונאים מאוגדים הם יכולים גם להגן על חופש העיתונות שלהם וגם על הביטחון התעסוקתי. כל הכבוד לוועד המעולה של חדשות 13 ולעובדים שנרתמו והיו נכונים להיאבק ולשלם מחירים כדי לשמור על עצמאות החברה ולצמצם משמעותית את היקף הפיטורים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x