xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הילארי קלינטון: "המחשבה על ניצחון של טראמפ עושה אותי חולה פיזית"

הילארי קלינטון אומרת כי המחשבה על ניצחון טראמפ בבחירות הופך אותה ל"חולה פיזית" וטוענת שרוב הרפובליקנים רוצים לראות אותו נעלם אבל לא יכולים להגיד את זה בפומבי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הילארי קלינטון אמרה כי היא תהיה "עם כאב בטן" אם הנשיא טראמפ ינצח בבחירות ביום שלישי הבא, "זה ממש כאב בטן לחשוב שיהיו לנו עוד ארבע שנים של התעללות והרס של המוסדות שלנו, פגיעה בנורמות ובערכים שלנו, הפחתת המנהיגות שלנו, והרשימה עוד ארוכה'. כך אמרה בפודקאסט חדש ששודר אתמול.

"רוב הרפובליקנים ירצו לסיים את הסיפור איתו, הם רוצים לראות אותו נעלם כמונו, אבל הם לא יכולים להגיד את זה בפומבי" אמרה קלינטון שהפסידה לטראמפ ב-2016. היא אמרה שהרפובליקנים פחדנים, וחסרי עמוד שדרה".

במהלך הראיון נשאלה האם היא מרגישה שאישה נשיאה אולי הייתה מתמודדת אחרת עם המגפה. "אין לי ספק במיוחד אם זאת הייתי אני" ענתה קלינטון. "אין לי ספק. כלומר, נולדתי לשם כך," אמרה המועמדת לנשיאות מטעם הדמוקרטים בשנת 2016. סקרים רבים מראים כי המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן מוביל על טראמפ, אך המספרים צמודים בהרבה במדינות עם זירת קרב בין הצדדים.

טראמפ המשיך לערוך עצרות לקראת הבחירות ומדבר עלייה לעתים קרובות בעצרות. ביום ראשון הוא תיאר אותה כבעלת "יותר אנרגיה" והיא "אדם אינטליגנטי יותר" מאשר יריבו הדמוקרטי הנוכחי ג'ו ביידן, ברגע נדיר של שבח על המתמודדת מולו לשעבר. לטראמפ 74, לא היה שום דבר חיובי לומר על קלינטון, 73 בשנים שחלפו מאז קרב הבחירות שלהם ב -2016. אבל ביום ראשון הנשיא נתן לקלינטון קרדיט על האינטליגנציה שלה – אם כי בהשוואה לביידן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x