xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

היזם המיליונר של זאפוס לא שרד את השריפה בבית בקונטיקט: איוונקה טראמפ ספדה לו: "אובדנו של ידידי היקר"

מנכ"ל ובעלים לשעבר של חברת זאפוס, טוני שיי, נפצע קשה בשריפה שפרצה בבית בו שהה, הוא אושפז בבית החולים אך לא שרד את הפציעות הקשות, טוני היה מולטי מיליונר והונו נאמד ב-840 מיליון דולר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פינוי במסוק אילוסטרציה: צילום Pixabay
פינוי במסוק אילוסטרציה: צילום Pixabay

המולטי מיליונר מנכ"ל חנות הנעליים המקוונת זאפוס לשעבר, נפטר ביום שישי מפצעיו, תשעה ימים לאחר שנשלף מחוסר הכרה על ידי כבאים מבית בקונטיקט באמצע הלילה. טוני שיי, ששוויו נאמד בכ-840 מיליון דולר, פרש לפני שלושה חודשים מהעסק אותו הקים, העסק שווה היום מעל מיליארד דולר הוא היה בן 46.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, אזעקה נשמעה בבית בקונטיקט בשעה 3:30 בבוקר ב-18 בנובמבר, וכבאים פרצו לבית לאחר שנאמר להם שמישהו נלכד בתוכו, כך לדברי ראש מערך הכבאות תומאס קורסיו.

טוני נזקק לחייאה בזירת השריפה ופונה לבית חולים בניו לונדון, ומשם הוטס במסוק למתקן רפואי בברידג'פורט.

"טוני נפטר ביום שישי, משפחתו הייתה לצידו", כך על פי סוכנות הידיעות AP. הוא השאיר הורים ואת אחיו, אנדי ודייב. הנכס היה בבעלות מקורב עסקי של טוני, כך עולה מהתיעוד, אך לא ידוע אם גם המקורב שהה בבית באותה עת. מקורבו רכש את הבית הצנוע באוגוסט, באותה תקופה בה פרש טוני מזאפוס.

הדיווח בארצות הברית

טוני, נולד באילינוי והיה בן למהגרים מטייוואן, למד באוניברסיטת הרווארד לפני שהצטרף לזאפוס – שנקראה אז ShoeSite – בשנת 1999. כמנכ"ל, הוא עזר להפוך את העסק באינטרנט לעסק ששווה מיליארד דולר. זאפוס נמכרה לאמזון תמורת 1.2 מיליארד דולר בשנת 2009, אך טוני נשאר בחברה עד לפרישתו מוקדם יותר השנה.

בעליו של אמזון ספד לטוני. "העולם איבד אותך מוקדם מדי, סקרנותך, חזונך והתמקדותך הבלתי פוסקת בלקוחות מותירים חותם בל יימחה, כל כך הרבה יחמיצו אותך, טוני, תנוח על משכבך בשלום".

איוונקה טראמפ הייתה בין אלה שהספידו את טוני, שעמו עבדה באמצעות עסק האופנה שלה. "חוגגת את החיים תוך אבל על אובדנו של ידידי היקר טוני שיי" כתבה. לאיוונקה טראמפ היה בעבר קו נעליים שנמכר באתר זאפוס.

הוא התעקש על שכר שנתי של 36,000 דולר, כך דיווח ה'ניו יורק טיימס', הוא ישב בתא צנוע בין שאר העובדים.

כשזאפוס הקימה מחסן חדש בקנטקי, הוא ארז טנדר עם חומרים, נסע לקנטאקי והתחיל לעבוד עם הברגת מדפים ופירוק נעליים. למרות עושרו העצום, טוני היה ידוע כמתגורר בקרוואן במרכז העיר לאס וגאס. יהי זכרו ברוך

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
16/01/2024 05:30

Thanks for sharing. I read many of your blog posts, cool, your blog is very good. https://www.binance.info/cs/join?ref=W0BCQMF1

12/03/2024 14:20

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x