xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

היועץ הבכיר לממשלה הבריטית לענייני רפואה: "חיסון נגד קורונה לא יהיה מוכן לפחות עוד שנה"

היועץ הבכיר לממשלה לענייני רפואה בבריטניה, כריס ויטי, אומר כי חיסון לקורונה יקח לפחות עוד שנה, "אני אהיה מופתע אם חיסון יהיה מוכן בחודשים הקרובים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

כריס ויטי אמר לעיתונאים בשבת שיהיה 'טיפשי' לתכנן את החורף על בסיס שיש חיסון, אך יש 'סיכוי סביר' שיכול להיות שיהיה זמין לפני החורף 2021-2022.

הוא הזהיר כי לקראת החורף יהיו 'בעיות אמיתיות' עם הקורונה, ואמר כי על המדינה לתכנן את המצב כאילו אין שום חיסון.

פרופ' ויטי הוסיף: "ברור שאשמח אם זה היה מוקדם יותר מאשר מאוחר יותר, אבל אני אהיה די מופתע אם יהיה לנו חיסון יעיל מוכן לשימוש המוני אצל אחוז גדול מהאוכלוסייה לפני סוף החורף, בטח לפני דצמבר".

"עכשיו זה עשוי להיות לא מוכן, הרבה אנשים עושים כמות אדירה של עבודה מבחינה מדעית לנסות ולבדוק אם אנחנו יכולים לקבל חיסון במהירות, אבל אנחנו צריכים לבדוק שזה עובד, ואנחנו צריך לוודא שזה בטוח והדברים האלה אכן לוקחים זמן, אז אני חושב שאם אנו מצפים שנה קדימה, אני חושב שהסיכויים גדולים הרבה יותר מאשר לצפות שיהיה מוכן בחצי שנה הקרובה, אז תכנון לחורף הקרוב זה יהיה טיפשי לתכנן שיהיה לנו חיסון".

"עלינו לתכנן על בסיס שלא יהיה לנו חיסון, ואז אם חיסון אחד אכן יתגלה כיעיל ובטוח וזמין, אז נהיה בעמדה חזקה שנוכל להשתמש בו וזה יהיה נהדר, אבל עלינו לתכנן על בסיס מה שיש לנו כרגע". אמר הפרופסור.

פרופ' ויטי אמר כי הוא בטוח ביכולתו של המדע לעזור בטיפול בנגיף, אך זה לא יהיה בשבועות או בחודשים הקרובים. הוא הוסיף: "אני בטוח בטווח הרחוק ביכולת של המדע להוציא אותנו מהבעיה הזאת, אבל אני לא חושב שאנחנו יכולים לצפות שזה יקרה בשבועות הקרובים ואפילו לא בחודשים הקרובים".

הוא נשאל אם היו החלטות שהוא היה מקבל אחרת מוקדם יותר בתחילת המגיפה. פרופ' ויטי ענה: "כמובן אך היה צריך לעבוד עם המידע הקיים". הוא הוסיף: "יש רשימה ארוכה של דברים שאם היינו יודעים בתחילת הדרך שאנחנו יודעים עכשיו על הנגיף הזה, על אופן פעולתו וגם איך התחילה המגיפה, כמובן שהיינו עושים אחרת, אבל צריך לעבוד עם המידע שיש לך ברשותך, וזה מה שעשינו".

כשנשאל אם המדינה (בריטניה) הייתה צריכה להיכנס לסגר מוקדם יותר: פרופ' ויטי אמר כי "היו מגוון רחב של דעות בנושא הזה, אך זה לא עזר בתכנון קדימה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x