xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בדרך להשבעת הממשלה: גלנט קיבל את משרד החינוך

אם לא יהיו הפתעות, היום תתקיים השבעת הממשלה. הפתעה גדולה: גלנט קיבל דווקא את תיק החינוך, גדעון סער שסיים מקום גבוה בפריימריז ללא שום מינוי.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר 506 ימים, היום תושבע בישראל ממשלה חדשה, חלוקת התיקים בליכוד לקראת סיום, מסתמן: דיכטר והנגבי ישארו בחוץ.

הבוקר מונה באופן מפתיע יואב גלנט לתפקיד שר החינוך, זאת לאחר שאתמול דווח שיקבל את תיק התשתיות, המינוי מפתיע בהתחשב בתדמית הביטחוניסטית שמיוחסת לגלנט, אך דווקא הוא גבר על המתמודדים האחרים.

מי שמסתמנים להיות המאוכזבים העיקריים הם דיכטר והנגבי שישארו בחוץ, הרצון לזרוק שטייניץ עורר ביקורת רבה על כך שהוא אחד השרים המקצועיים ביותר ולא יתכן שלא ימשיך בממשלה, בעקבות הביקורת נתניהו התחרט ויחזיר את שטייניץ לאנרגיה. לעומתו, דיכטר והנגבי ישארו בחוץ כמעט בוודאות, אולי כנקמה על הביקורת החריפה שהשמיעו נגד ראש הממשלה בעניין חלוקת התיקים.

עוד מאוכזב עיקרי אך לא מפתיע במיוחד הוא גדעון סער. כזכור, סער התמדד מול נתניהו בפריימריז לפני הבחירות האחרונות וכעת נתניהו נוקם בו ומשאיר אותו ח"כ פשוט. סער צייץ- "זו זכות לשרת את עם ישראל כחבר כנסת."

למרות הודעת נתניהו שידאג לציונות הדתית גם בהיעדר ימינה, ציפי חוטובלי מונתה דווקא לשרת ההתיישבות חסר ההשפעה וזאב אלקין נדחק לסוף ועוד לא ברור אם יהיה בממשלה, כזכור זה מתווסף לפירוק ימינה והכנסת רפי פרץ תמורת תיק ירושלים.

בתוך כך נשמעת ביקורת חריפה על נתניהו שמתעלם מתוצאות הפריימריז כך שאמיר אוחנה שממוקם במקום ה-21 קיבל תיק הביטחון פנים היוקרתי ואלי כהן יוצא כולנו קיבל את משרד המודיעין, בעוד ששלושה ח"כים שנבחרו לעשיריה הראשונה ימצאו את עצמם חסרי כל, ההערכה היא שנתניהו מעדיף למנות אנשים שילחמו עבורו במערכת המשפט על חשבון בכירים ברשימה

עד השעה 13:00 צפויה להסתיים חלוקת התיקים ותושבע הממשלה, בתוך כך מונה ישראל כץ לשר האוצר, גילה גמליאל למשרד להגנת הסביבה ואופיר אקוניס למשרד לפיתוח אזורי, עם זאת היום יושבע דווקא גלעד ארדן כשר לפיתוח אזורי, ויחזיק בתיק כמעין תעודת ביטוח עד מינויו כשגריר ישראל באו"ם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x