xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

הבחירות בליכוד: יעקב חגואל היו"ר הנוכחי ל-DFN: "על אף תמיכתו של נתניהו בזוהר, אני מעריך אותו"

הבחירות לראשות הליכוד העולמי ממשיכות להעסיק את מפלגת השלטון. היושב ראש הנוכחי, יעקב חגואל שרץ בבחירות מול יושב ראש הקואליציה מיקי זוהר. אומר כי על אף שראש הממשלה נתניהו לא תומך בו, הוא מעריך אותו. על עשייתו: "אני עושה הכל כדי לקרב את יהדות התפוצות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

היום מתקיימות בחירות לתפקיד יו"ר הליכוד העולמי, היו"ר הנוכחי, יעקב חגואל, מתמודד במאבק עיקש מול יושב ראש הקאוליציה מיקי זוהר. חגואל הוא גם מ"מ סגן וממלא מקום יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, וראש המחלקה למאבק באנטישמיות. חגואל בעבר כיהן כמנכ"ל תנועת בית"ר העולמית.

חגואל רץ מול יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, שמוביל רשימה משלו. גם עורכי הדין סיני קהת ויאיר גבאי, דוד פרץ, אחיה של חברת הכנסת קטי שטרית, אשר אוקנין, אבנר משרקי, ואיתן כהן.

חברי המרכז יבחרו בין המועמדים שמספרים נעמד בכ- 3000 במספר, ההצבעה תימשך עד 20:00 בערב בקלפיות המפוזרות בארץ. רגע לפני סיום ההצבעה היו"ר הנוכחי המתמודד בין היתר מול יו"ר הקואליציה התראיין ל-DFN והסביר על עשייתו ותכניותיו לעתיד.

האם כיו"ר הליכוד העולמי, תפקיד שאתה מכהן בו עכשיו, תקדם קשרים עם תנועות רפורמיות?

חגואל: "אני כיו"ר הליכוד העולמי אמשיך לאחד בין כל חלקי עם ישראל, בארץ ובעולם"

האם עשיתם עד היום צעדים של חיבור בין הדמוקרטים בארה"ב לבין תנועת הליכוד שנמצאת בשילטון

חגואל: "זה לא התפקיד של הליכוד העולמי. התפקיד שלנו זה לאחד את הקהילות היהודיות ולהוות פלטפורמה לקהילות היהודיות. אנחנו לא מתערבים בפוליטיקה פנימית של ארה״ב"

כחבר בוועדות חשובות, כמו ארגון 'יד ושם', 'ההסתדרות הציונית העולמית', ועוד שלל תפקידים, האם יש לך פחות זמן להקדיש לתנועת הליכוד

חגואל: "אני מייצג את הליכוד במוסדות האלה ובכך אני מיישם את האידאולוגיה של ז'בוטינסקי ושל הליכוד בתוך המוסדות האלו."

התאכזבת מכך שראש הממשלה תומך ביריב שלך? או זה משהו שלקחת בחשבון

חגואל: "יש לי הערכה רבה לראש הממשלה ואני אמשיך לשתף פעולה עם ראש הממשלה לאחר הבחירות הללו למען הגשמת הרעיון הציוני בארץ ובתפוצות."

איך תקרב בין יהדות התפוצות לבין ישראל

חגואל: "זה מפעל חיי ומה שאני עושה בעשרות השנים האחרונות, זה תפקיד המהווה גשר בין מדינת ישראל לבין אחינו בתפוצות. אני משקיע ואשקיע את כל מרצי בכדי לקרב את שני החלקים כי עם אחד אנחנו."

מה עשיתם בשנה האחרונה בכל הנושא של אנטישמיות בעולם, בשנה האחרונה היו מספר נסיונות לפיגועים, וחלק מהם צלחו, דווקא מאנשי ימין קיצוני, איך אתם נלחמים בזה

חגואל: "אנחנו מהווים חוד החנית בעולם בכל המאבק באנטישמיות בעשור האחרון. אנחנו יכולים לספר על הצלחות גדולות בנושא, יש לא מעט ממשלות ששינו את המדיניות שלהן כלפי תופעות אנטישמיות והעונשים כלפי מסיתים ואנטישמים גדול יותר מבעבר, יחד עם זאת יש עדיין עבודה רבה בתחום הזה, אנחנו נמשיך בעשייה על מנת שיהודים בעולם כולו ויסתובבו בראש מורם עם סממנים יהודים בכל חלקי העולם ובכל מקום."

תספר לנו על שני דברים (או יותר) שעשית למען הקשר בין ישראל ליהדות התפוצות בשלל תפקידך

חגואל: "אחד המיזמים שאני יותר גאה בהם הוא פרויקט שנקרא "ציונות על גלגלים". המטרה של המיזם הזה היא לחזק את הזיקה של בני נוער בני ישראלים מהתפוצות, לישראל, לשפה העברית וליהדות, וגם חיזוק תחושת הזהות הישראלית והיהודית של נוער בני ישראלים מצפון אמריקה."

"המיזם השני הוא חידון הציונות שיזמתי. השנה ערכנו את החידון השישי שלנו והוא מתקיים יחד עם משפחות מהתפוצות, אנחנו רואים בחידון הזה את הזיקה של המשפחות ליהדות, למסורת, לעם ישראל, לציונות. העיניים שלהם נוצצות כשמדברים איתם על ארץ ישראל. זו חוויה בפני עצמה שאני מאוד גאה בה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x